پاسخ کوبنده یک مقام سپاه به عاملان جنایت تروریستی در مشهد

کدخبر: ۴۸۷۲۹۱
اقتصادنیوز: فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع)سپاه در واکنش به جنایت در حرم مطهر رضوی گفت: نشان هزیمت و شکست دشمنان اسلام است که هر وقت به استیصال و بیچارگی می رسند، دست به ترور ناجوانمردانه زده و حیوانات وحشی دست آموز خود را رها می کنند تا بدرند و خون بریزند.
پاسخ کوبنده یک مقام سپاه به عاملان جنایت تروریستی در مشهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که با اتکا به قدرت بی انتهای الهی، در میدان مبارزه حاضر و گوش به فرمان ولی امر مسلمین آماده نواختن سیلی به گوش جنایتکاران عالم هستیم و دشمنان را در هر جایگاهی سرجای خود خواهیم نشاند.

سرتیپ پاسدار سیدحسن مرتضوی روز جمعه در واکنش به جنایت تروریستی در حرم مطهر رضوی با صدور بیانیه ای افزود: بار دیگر تقابل دو جبهه حق و باطل منجر به حادثه ای شد که ریختن خون پاک ۲ تن از شاگردان مکتب امام صادق(ع) در حریم منور رضوی، تاییدی بر خط خوشرنگ پیروزی خون بر شمشیر بود.

وی ادامه داد: سنی و شیعه هر دو زخم خورده کینه عمیق صهیونیسم جهانی هستند و هر آنچه آنها مقدس می شمرند، لگدمال چکمه های کثیف صهیونیسم جهانی و ایادی آنها و فریب خوردگان می شود. رمضان برای شیعه و سنی مقدس و ماه رحمت و مغفرت و پاکی و درستی است، پس کسی که در ماه رمضان تیغ بر روی مسلمان می کشد، نمی تواند شیعه یا سنی باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع)سپاه افزود: نشان هزیمت و شکست دشمنان اسلام است که هر وقت به استیصال و بیچارگی می رسند، دست به ترور ناجوانمردانه زده و حیوانات وحشی دست آموز خود را رها می کنند تا بدرند و خون بریزند.

سردار مرتضوی گفت: روحانیت عزیز و علمای راستین اسلام نیز همواره علمدار وحدت بوده و هستند.

یک تروریست تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه ای شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بودند.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت الاسلام محمد اصلانی، که برادر ۲ شهید بود، در همان لحظات اولیه به برادران شهیدش پیوست و حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند که سرانجام حجت الاسلام دارایی نیز دیروز بر اثر جراحات و صدمات وارده به لقای معبود شتافت، اما به گفته پزشکان معالج حال حجت الاسلام پاکدامن رضایتبخش است و به وضعیت نسبتا پایدار رسیده است.

آیین تشییع حجت الاسلام اصلانی دیروز و حجت‌الاسلام‌ دارایی امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار شد. پیکر مطهر هر ۲ شهید در صحن جمهوری، در کنار شهدای انفجار تروریستی حرم مطهر رضوی در سال ۷۳ به خاک سپرده شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید