عضو کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد؛

معرفی عوامل حادثه تروریستی حرم امام رضا(ع)

کدخبر: ۴۸۷۴۳۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جریان‌های افراطی پشت پرده حادثه تروریستی در حرم رضوی به دنبال ایجاد اختلافات مذهبی بین کشورهای همسایه هستند.
معرفی عوامل حادثه تروریستی حرم امام رضا(ع)

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فدا حسین مالکی، درباره حادثه تروریستی که در حرم رضوی رخ داد، گفت: حادثه تروریستی بمب گذاری در حرم علی ابن موسی الرضا در سال ۷۳ از سوی جریان‌های افراطی وابسته به صهیونیست‌ها برنامه ریزی و اجرا شد، جنایت تروریستی اخیر نیز که در این حرم شریف اتفاق افتاد از سوی جریان‌های افراطی که وابسته به صهیونیست‌ها بودند، برنامه‌ریزی و اجرا شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: جریان‌های افراطی پشت پرده حادثه تروریستی در حرم رضوی به دنبال ایجاد اختلافات مذهبی بین کشورهای همسایه هستند. اختلاف افکنی بین کشورهای مسلمان مهمترین هدف دشمنان و وهابیت پشت پرده این جنایت است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس ادامه داد: با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی در حفاظت از مکان‌های زیارتی باید دقت عمل بیشتری داشته باشند، در این صورت می‌توان از تکرار چنین حوادثی در مکان‌های زیارتی جلوگیری کرد.

 رئیس فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی گفت: باید مراقب بود که این حوادث تروریستی که از سوی صهیونیست ‌ها هدایت و برنامه ریزی می‌شود موجب بروز دشمنی بین  ملت‌ها نشود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مقرر شد که در نخستین جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نمایندگان وزارت کشور، ناجا، وزارت اطلاعات و دستگاه‌های زیر ربط حضور داشته و درباره ابعاد این حادثه تروریستی به کمیسیون گزارش بدهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید