مخالفت قالیباف با طرح صیانت از زبان یک نماینده مجلس

کدخبر: ۴۸۷۹۵۹
رشیدی کوچی در پاسخ به این سوال که آیا رییس مجلس هم مخالف طرح صیانت از فضای مجازی است، گفت: بله، طبق آنچه در رسانه‌ها منتشر شده رئیس مجلس مخالف این طرح است.
مخالفت قالیباف با طرح صیانت از زبان یک نماینده مجلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی درباره بازگشت طرح صیانت به مجلس گفت: صبح امروز نمایندگان در جلسه غیرعلنی به بررسی طرح صیانت پرداختند و در نهایت این طرح در صحن علنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بررسی این طرح در صحن علنی مخالفانی هم داشت همان‌طور که ما هم مخالف بررسی این طرح در کمیسیون بودیم و عده‌ای از نمایندگان هم تلاش دارند بررسی این طرح به سرانجام نرسد؛ تقاضای مردم هم همین است که مانند خیلی از طرح‌ها شفاف‌سازی شود.

نباید نگران بررسی طرح در صحن باشیم؛ تقاضای مردم همین است

وی در مورد حساسیت و مخالفت مردم در باب این طرح نیز گفت: ما دقایقی قبل همین موضوع را بررسی و مطرح کردیم که چنین طرح مهمی باید در صحن مجلس مورد بررسی و در این‌باره اظهار نظر شود؛ چون در صحن شفافیت بیشتر خواهد بود و ما نباید نگران بررسی این طرح در صحن باشیم و تقاضای مردم هم همین است که اگر در این مورد نیز مانند خیلی از طرح‌ها شفاف‌سازی شود، مردم بهتر می‌توانند از جزییات بیشتر این طرح بدانند.

قالیباف مخالف این طرح است

رشیدی کوچی در مورد به‌‌ سرانجام رسیدن این طرح افزود: طی رای‌گیری که ساعتی قبل در جلسه غیرعلنی اتفاق افتاد نمایندگان محترم با برگشت طرح به صحن موافقت کردند و مخالفت خود را با بررسی طرح در کمیسیون مشترک اعلام کردند البته این مخالفت قاطع نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رییس مجلس هم مخالف این طرح است گفت: بله، طبق آنچه در رسانه‌ها منتشر شده رئیس مجلس مخالف این طرح است.

وی در پایان تاکید کرد: نسبت به گذشته به تعداد نمایندگان مخالف این طرح اضافه شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید