اقدام جدید اسرائیل برای جلوگیری از عملیات‌های استشهادی فلسطین

کدخبر: ۴۸۸۳۱۶
اقتصادنیوز: ارتش صهیونیستی نیروهای بیشتری در کرانه باختری مستقر می‌کند و تصمیم دارد نیروهای مهندسی و ماشین‌آلات سنگین را نیز در این منطقه به منظور بازسازی قسمت‌های تخریب شده دیوار حائل مستقر کند.
اقدام جدید اسرائیل برای جلوگیری از عملیات‌های استشهادی فلسطین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است نیروهای بیشتری را در مناطق پرتنش با فلسطینیان در کرانه باختری مستقر کند.

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پایگاه خبری عبری زبان "ماکور ریشون" اعلام کرد که ارتش علاوه بر افزایش نیروهای خود در مناطق پرتنش در کرانه باختری و استقرار دو گردان اضافی، تصمیم دارد نیروهای مهندسی و ماشین‌آلات سنگین را نیز در این منطقه به منظور بازسازی قسمت‌های تخریب شده دیوار حائل مستقر کند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی چند روز پیش از ساخت دو قسمت دیگر از دیوار نژادپرستانه در شمال کرانه باختری به منظور جلوگیری از نفوذ مبارزان فلسطینی به اراضی اشغالی به منظور اجرای عملیات‌های استشهادی خبر داد.

بنابر اعتراف رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، "رعد حازم" مجری عملیات استشهادی اخیر در تل آویو از طریق شکاف ایجاد شده در دیوار حائل در شمال کرانه باختری، توانسته بود خود را به اراضی اشغالی و تل آویو برساند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید