خرابکاری یک پرنده روی کت بایدن/ رسانه ها رئیس جمهور آمریکا را مسخره کردند+ تصاویر

کدخبر: ۴۸۸۴۳۸
کاربران فضای مجازی اظهارات بایدن در یک سخنرانی درباره تورم در آمریکا که مقصر آن را حمله پوتین به اوکراین خواند و همزمانی آن با خرابکاری یک پرنده روی کتش را مورد تمسخر قرار دادند.
خرابکاری یک پرنده روی کت بایدن/ رسانه ها رئیس جمهور آمریکا را مسخره کردند+ تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا بعد از آن که هنگام سخنرانی درباره تورم ظاهراً یک پرونده یا حشره روی کتش خرابکاری کرد، مورد تمسخر کاربران فضای مجازی، رسانه‌ها و شخصیت‌های جمهوری‌خواه قرار گرفت و از این فیلم برای انتقاد از وضعیت آمریکا تحت ریاست‌جمهوری او استفاده کردند.

روزنامه «نیویورک پست» نوشت حتی پرندگان رئیس‌جمهور بایدن را در روز سه‌شنبه در آیووا تایید نکردند، زمانی که یک تماشاچی بالدار روی کت فرمانده کل هنگام سخنرانی در انبار غله خرابکاری کرد. 

همچنین در اکوایران ببینید : مونتاژکننده دانش‌بنیان نیست

طبق این گزارش، کت و شلوار آبی بایدن با شروع سخنرانی ۲۵ دقیقه‌ای او که در آن مقصر نرخ تورم سالانه ۸.۵ درصدی آمریکا را به جای اقدامات خود، حمله پوتین به اوکراین دانست، هدف قرار گرفت.

بعد از این اتفاق، به نظر می‌رسد که بایدن متوجه لک روی کتش درست بالای سنجاق پرچم آمریکا نشد و به سخنرانی در کنار انبوهی از آرد ذرت ادامه داد. پس از پایان سخنانش هم او با ده‌ها مهمان در آنجا ملاقات کرد که هیچ یک از آن‌ها او را از وضعیت نامناسب لباسش مطلع نکردند. 

«نیک شورت» مدیر ارتباطات موسسه «کلرمونت» این حادثه را اینگونه توصیف کرد: یک پرونده تورم (دوره) بایدن را توضیح داد.

«جیک اشنایدر» که برای حزب جمهوری‌خواه کار می‌کند، گفت: وضعیت دولت بایدن.

«جان کوپر» مدیر ارتباطات بنیاد «هریتیج» در توییتی نوشت: «[چه حسی است وقتی] بدترین تورم دهه‌های اخیر را ایجاد کرده‌ای و بعد پرنده‌ای روی شما خرابکاری می‌کند.

«تامی پیگوت» مدیر واکنش سریع حزب جمهوری‌خواه هم نوشت: وقتی حتی پرندگان می‌دانند شما در مورد تورم دروغ می‌گویید.

«کایل بکر» روزنامه‌نگار در توییتی نوشت: حتما یک عقاب سرسفید بوده است.

«کوین مک ماهون» مدیر عملیات دیجیتال Townhall در توییتی نوشت: او ولادیمیر پوپین را مقصر (این خرابکاری) خواهد دانست، مگر نه.

جدیدترین نظرسنجی‌ شبکه «سی‌بی‌اس نیوز» و موسسه «یوگاو» نشان داده محبوبیت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به پایین‌ترین حد خود رسیده است. بر اساس این نظرسنجی، محبوبیت بایدن در اوایل آوریل (ماه میلادی جاری) به ۴۲ درصد کاهش یافته که سی‌بی‌اس نیوز اعلام کرد پایین‌ترین میزان ثبت شده در نظرسنجی این شبکه است. پنجاه و هشت درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که عملکرد وی به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا را تایید نمی‌کنند.

شرکت‌کنندگان در نظرسنجی جدید بدترین نمرات را به مدیریت تورم رئیس‌جمهور آمریکا دادند؛ تورمی که در ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته و آمریکایی‌ها را در فروشگاه‌های مواد غذایی و پمپ بنزین تحت تاثیر قرار داده است. سی و یک درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که نحوه مقابله دولت بایدن با تورم را تایید می‌کنند، در حالی که با اختلاف، ۶۹ درصد گفتند که با آن مخالف هستند. تورم سالانه در آمریکا در ماه مارس به ۷.۹ درصد رسید که بالاترین نرخ از سال ۱۹۸۲ بوده است.

به نوشته هیل، بایدن در ارتباط با مدیریت اقتصاد به طور کلی هم نمرات پایینی دریافت کرد. سی و هفت درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفتند که با مدیریت اقتصادی او موافق هستند، در حالی که ۶۳ درصد گفتند که آن را تایید نمی‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید