صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان در دولت ابراهیم رئیسی!

کدخبر: ۴۸۸۷۵۱
اقتصادنیوز: مسئولان دانشگاه تهران از برنامه این دانشگاه برای صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان خبر دادند. در صورت اجرای این ابتکار، صدور اولین دوره کارنامه فرهنگی دانشجویان در دوره ابراهیم رئیسی ثبت خواهد شد.
صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان در دولت ابراهیم رئیسی!

به گزارش اقتصادنیوز معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان این دانشگاه از مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: این برنامه برای همه دانشجویان در مقاطع مختلف اجرایی خواهد شد.

 

هادی بهرامی احسان در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت اجرای برنامه کارنامه فرهنگی دانشجویان دانشگاه تهران اشاره کرد و افزود: صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان دانشگاه تهران که در شورای فرهنگی دانشگاه تصویب شد و قرار بود از مهر سال ۱۴۰۰ اجرایی شود به دلایلی از جمله شیوع کرونا ویروس و برخی ملاحظات دیگر به تعویق افتاد.

وی در ادامه تصریح کرد: صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان دانشگاه تهران نیازمند ایجاد یک سری مقدمات است که با فراهم کردن این مقدمات، تلاش می کنیم یکی از برنامه های اجرایی ما در سال جاری باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران همچنین خاطر نشان کرد: اجرای کارنامه فرهنگی نوعی زمینه های تشویقی برای دانشجویانی که در حوزه فرهنگ کار می کنند فراهم خواهد کرد و این کارنامه می تواند رزومه ای مستند از فعالیت های فرهنگی دانشجویان دانشگاه تهران باشد.

بهرامی تاکید کرد: مقدمات نرم افزاری و سخت افزاری اجرای کارنامه فرهنگی دانشجویان دانشگاه تهران تا هفته اول مهر ماه سال جاری فراهم خواهد شد و ما می توانیم این برنامه را برای تمامی دانشجویان از همان ترم اول اجرایی کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید