پیام یک امام‌جمعه به تیم مذاکره کننده هسته ای

کدخبر: ۴۸۸۸۰۷
اقتصادنیوز: آیت‌الله محمد رضا ناصری، خطیب جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به اهمیت بصیرت و صلابت مقابل دشمنان اشاره کرد و افزود: باید با درایت و برنامه‌ریزی برای تحقق حقوق ملت و نظام جانانه ماموریت‌ها را انجام داد.
پیام یک امام‌جمعه به تیم مذاکره کننده هسته ای

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: تیم مذاکره کننده در مسایل هسته‌ای با قدرت و صلابت از حقوق مسلم مردم و کشور دفاع کند.

آیت‌الله محمد رضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد به اهمیت بصیرت و صلابت مقابل دشمنان اشاره کرد و افزود: باید با درایت و برنامه‌ریزی برای تحقق حقوق ملت و نظام جانانه ماموریت‌ها را انجام داد.

وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام اشاره کرد و ادامه داد: تمامی توصیه‌های معظم له باید محور و نقشه‌راه حرکت مردم و مسئولان قرار گیرد.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: توکل به خدا، وحدت کلمه و ایستادگی بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی به خصوص منافع و مصالح کشور باید همیشه مدنظر مسئولان باشد.

ناصری به اهمیت نداشتن انفعال و تعلل در مقابل برنامه‌های دشمنان به عنوان یک راهبرد مهم در کشور اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون دولت با قدرت و بصیرت از منافع انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

وی به اهمیت تلاش دولت و مسئولان برای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی و تلاش برای رفاه مردم اشاره کرد و گفت: خدمت به جامعه اسلامی یک رسالت ملی، دینی و انقلابی است .

امام‌جمعه یزد از مردم خواست قدر لحظات نورانی ماه مبارک رمضان را بیش از گذشته بدانند و به مسیر ائمه اطهار (ع) نزدیک‌تر شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید