بیانیه شورای مسلمانان بریتانیا در پی جنایات در مسجدالاقصی

کدخبر: ۴۸۸۸۲۸
اقتصادنیوز: جنایات وحشیانه اشغالگران در مسجدالاقصی خشم گسترده گروه ها و شخصیت های فلسطینی را برانگیخته و با محکومیت این اقدام تهدید کردند که به شدیدترین وجه پاسخ جنایت های اشغالگران را خواهند داد.
بیانیه شورای مسلمانان بریتانیا در پی جنایات در مسجدالاقصی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دبیرکل شورای مسلمانان بریتانیا روز جمعه با صدور بیانیه‌ای یورش نیروهای رژیم صهیونستی و شهرک نشینان افراطی به مسجد الاقصی را که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها تن فلسطینیان شده است محکوم کرد.

 «زهرا محمد» در این بیانیه‌ که یک نسخه آن در تارنمای شورا منتشر شد گفت: جهان بار دیگر شاهد خشونت های بی حد و حصر علیه نمازگزاران در مسجد الاقصی توسط نیروهای اسرائیلی است. این هتک حرمت به یکی از مقدس ترین مقدسات اسلام در مقدس ترین زمان سال یعنی ماه رمضان است.

وی افزود که جهان باید به دنبال پایان دادن به خشونت‌های اعمال شده توسط نیروهای اسرائیلی علیه مردم فلسطین باشد. دیدن این خشونت بی رویه علیه زنان، کودکان و افراد مسن توسط نیروهای اسرائیلی بسیار ناراحت کننده است.

دبیر کل این نهاد انگلیسی تصریح کرد: ما از دولت بریتانیا می‌خواهیم که خواستار پایان فوری خشونت و تجاوز توسط اسرائیل باشد.

یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و جنایات وحشیانه اشغالگران از چند روز پیش تشدید شده و تاکنون بالغ ۲۰ فلسطینی شهید و حدود ۱۶۰ نفر مجروح شده‌اند. سحرگاه امروز (جمعه) اشغالگران صهیونیست بار دیگر به مسجد الاقصی یورش بردند و با فلسطینی ها درگیر شدند.

این اقدام خشم گسترده گروه ها و شخصیت های فلسطینی را برانگیخته و با محکومیت این اقدام تهدید کردند که به شدیدترین وجه پاسخ جنایت های اشغالگران را خواهند داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید