ضرب‌العجل طالبان به مردان: تا عید فطر فرصت دارید ریش بگذارید/ محل کار زنان و مردان باید از یکدیگر جدا شوند

کدخبر: ۴۸۹۴۲۴
در نامه اداره بهداشت و خدمات درمانی کابل آمده است که مردان از مداخله در کار‌های زنان خودداری کنند، و کارمندان زن در طول ساعات کاری حجاب اسلامی را رعایت کنند و از گشت وگذار پرهیز کنند.
ضرب‌العجل طالبان به مردان: تا عید فطر فرصت دارید ریش بگذارید/ محل کار زنان و مردان باید از یکدیگر جدا شوند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، اداره بهداشت و خدمات درمانی کابل درنامه‌ای از کارمندان دولتی این نهاد در پایتخت خواسته است تا کارکنان زن و مرد را جدا کنند و به مردان فرصتی کوتاه داده است تا ریش بگذارند.

شوک طلا جهانی به بازار سکه در ایران /دلار عقبگرد کرد

بنابر گزارش بی بی سی، در این نامه آمده که بنا به "فرمان" هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان، صادر شده تاکید شده که محل‌های کار زنان و مردان در داخل ساختمان‌های امور بهداشت/صحت باید از یکدیگر جدا شوند.

درنامه این اداره آمده است که مردان از مداخله در کارهای زنان خودداری کنند، و کارمندان زن در طول ساعات کاری حجاب اسلامی را رعایت کنند و از گشت وگذار پرهیز کنند.

همچنین به پزشکان، پرستاران و سایر کارمندان خدماتی مرد گفته شده است که تا رسیدن عید فطر فرصت "نهایی" دارند تا ریش خود را مطابق با دستورات شریعت بلند کنند و همچنین درهنگام اجرای وظیفه "کلاه" به سر بگذارند.

این نامه که با امضای قدوس بریالی، سرپرست ریاست صحت عامه/بهداشت نوشته شده است، تذکر داده که با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

قتل دلخراش دانش آموز جیرفتی در مدرسه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید