زلنسکی «تحلیل راهبردی» محسن رضایی را تایید کرد

کدخبر: ۴۸۹۸۹۵
اقتصادنیوز: معاون اقتصادی رئیسی چندی پیش در تحلیلی راهبردی پیرامون جنگ اوکراین گفته بود: در یک شرایط بسیار حساس بین المللی، منطقه ای و ملی قرار داریم؛ جنگی که در اوکراین آغاز شده است و تبعات آن، حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد،
زلنسکی «تحلیل راهبردی» محسن رضایی را تایید کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تابناک، بلافاصله پس از این اظهارات رضایی، دبیر کل ناتو، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و مکرون رئیس جمهور فرانسه از طولانی بودن جنگ در اروپا و اوکراین سخن گفتند.

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور چندی پیش در تحلیلی راهبردی پیرامون جنگ اوکراین گفته بود: در یک شرایط بسیار حساس بین المللی، منطقه ای و ملی قرار داریم؛ جنگی که در اوکراین آغاز شده است و تبعات آن، حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، این جنگ ماجرای مهمی است و به این سادگی ها پایان نمی یابد.

بلافاصله پس از این اظهارات رضایی، دبیر کل ناتو، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و مکرون رئیس جمهور فرانسه از طولانی بودن جنگ در اروپا و اوکراین سخن گفتند.

تایید پیش بینی محسن رضایی توسط رئیس جمهور اوکراین/ ادامه درگیری‌های گسترده در شهرهای سوئد در پی هتک حرمت قرآن/ هشدار ایران به اسرائیل از طریق واسطه اروپایی/ تحقیقات کنگره آمریکا برای بررسی تلاش ترامپ جهت کودتا/ پیام تبریک رهبران کشورهای عربی و خارجی به بشار اسد

در همین رابطه ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین نیز روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "سی‌ان‌ان" آمریکا، از آمادگی این کشور برای «مبارزه با روسیه برای مدت ۱۰ سال» خبر داده و گفت: «ما می‌توانیم ده سال با روسیه بجنگیم تا آنچه متعلق به ماست را پس بگیریم. ما می توانیم این مسیر را طی کنیم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید