اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی درباره مباحث فنی در مذاکرات وین

کدخبر: ۴۹۰۱۱۷
اقتصادنیوز: محمد اسلامی اعلام کرد که مباحث فنی در مذاکرات وین تمام و مشخص شده است.
اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی درباره مباحث فنی در مذاکرات وین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگویی با اشاره به مباحث فنی مذاکرات وین، گفت: موضوعات و مباحث فنی در مذاکرات وین تمام و مشخص شده است، بحث های فنی صورت گرفته و تنها موضوعات سیاسی باقی مانده که مربوط به وزارت خارجه است.

وی افزود: در سال‌های اخیر گزارش‌هایی از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برخلاف فعالیت‌های هسته‌ای ایران منتشر شده است اما با گفت‌وگو و رایزنی‌های انجام گرفته، این مباحث خاتمه پیدا کرده و ایران و آژانس بر اساس قوانین پادمان، روابط خود را مدیریت کردند.

در اکوایران ببینید؛

رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خانه ملت معتقد است: این گزارش‌ها مواردی اتهامی بود که رژیم صهیونیستی و گروه‌های ضد انقلاب دنبال می‌کنند، سالهاست که آنها به ایران اتهام می‌زنند یا آدرس‌هایی غلط می‌دهند چرا که همیشه به دنبال تلاطم بوده اند اما ما روابط روتین خود را با آژانس دنبال می‌کنیم.

اسلامی در ادامه اظهار کرد: سایت‌ها و مراکز هسته‌ای هم که طی سال های اخیر آسیب دیده بودند، سامان یافته اند و در حال حاضر طبق قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، فعالیت‌های آنها به صورت کمی و کیفی در حال انجام است، آب سنگین اراک هم فعال است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید