انتقاد یک امام جمعه از عادی‌سازی روابط کشورهای منطقه با اسرائیل

کدخبر: ۴۹۰۳۹۸
اقتصادنیوز: حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد از عادی‌سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و آن را خیانت به مردم فلسطین دانست.
انتقاد یک امام جمعه از عادی‌سازی روابط کشورهای منطقه با اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: عادی سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی خیانت به مردم فلسطین و جهان اسلام است و این سیاست محکوم به شکست است.

حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین یادگاران امام خمینی (ره) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل است و مشارکت در راهپیمایی روز قدس تمامی پیمان های کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی را سست می کند.

وی تصریح کرد: ملت انقلابی ایران و مسلمانان در روز قدس ناقوس مرگ اسرائیل را به صدا در می آورند و شعار مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل در فضا طنین انداز می شود .

خطیب جمعه بجنورد با تسلیت شهادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: شب قدر از اهمیت و عظمت بالایی برخوردار است و از شب‌هایی محسوب می‌شود که سرنوشت و آنچه که انسان برای خود تدارک می بینید، مقدر می‌شود.

وی افزود: قرآن در شب قدر به یک‌باره بر پیامبر اسلام نازل شده و در آن تقدیر خلایق تعیین می‌شود و در این شب فاصله زمین و آسمان به حداقل رسیده و دعای بندگان مستجاب می‌ شود بنابراین باید از این فرصت در راستای تکامل نفس استفاده کنیم.

حجت الاسلام نوری با گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف نظامی، دفاعی، عمران و سازندگی خوش درخشیده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نقش مهمی در دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و مقابله با ترفندهای دشمنان و برقراری امنیت دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید