اتباع ایرانی و خارجی دستگیر شدند

توقیف 3 محموله سوخت توسط نیروی دریایی سپاه

کدخبر: ۴۹۰۷۲۷
فرمانده پایگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه چابهار از کشف ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری قاچاقچیان در آب‌های حوزه استحفاظی خبر داد.
توقیف 3 محموله سوخت توسط نیروی دریایی سپاه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه چابهار، ناوسالاریکم پاسدار محمد نوذری اظهار داشت: رزمندگان اسلام در مجموعه پایگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران چابهار در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق موفق به رهگیری و توقیف سه محموله سوخت به میزان ۱۵۰ هزار لیتر شدند.

فرمانده پایگاه مستقل امام علی (ع) نیرو دریایی سپاه چابهار ادامه داد: این محموله به مقصد یکی از کشور های همسایه بارگیری شده بود که برادران ما موفق به توقیف این شناورها و همچنین دستگیری افرادی که در قاچاق دخیل بودند شدند.تعدادی از آن‌ها هموطن و تعدادی تبعه خارجی هستند. این پرونده هم‌اکنون در مراجع قضایی در حال سیر مراحل قانونی است.

 نوذری افزود: سال قبل هم بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق و همچنین حدود  ۱۰۰ تن روغن خوراکی در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ کشف و توقیف شد و این نشان از اهتمام برادران مجموعه نیروی دریایی سپاه، پایگاه مستقل امام علی (ع) در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت است.

وی بیان کرد: در نیروی دریایی سپاه پاسداران، خودمان را موظف می‌دانیم برای تامین منافع ملت ایران، تمام توانمان را بکار بگیریم تا بتوانیم به لحاظ اطلاعاتی و عملیاتی به مردم خدمت کنیم.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید