عضو مجلس خبرگان: رئیسی همچون جدش حضرت ابراهیم تبر بردارد!

کدخبر: ۴۹۱۷۷۵
اقتصادنیوز:آیت الله علی اسلامی گفت: این انتظار را داریم از رئیس جمهور که تبر دیگری بر تورم بزند و همانند جدش ابراهیم خلیل آن تبر را بزند.
عضو مجلس خبرگان: رئیسی همچون جدش حضرت ابراهیم تبر بردارد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین،  علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با نخبگان، علما، خانواده، شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور برگزار شد، گفت: رئیس جمهور انصافا مردمی و بی آلایش، خاکی و ساده زیست هستند و با توجه به روحیه متواضع، بسیجی، جهادگر و تلاشگر که دارند گاهی در بین جماعت های ساده در گوشه و خیابان می نشینند که از افتخارات بزرگ این فرد است.

وی اضافه کرد: اخیرا در اجلاس مجلس خبرگان رئیس جمهور کشور در سه روزی که اجلاس خبرگان برگزار می شد در تمام ساعات و کمیسیون ها و اجلاس عمومی در صحن علنی حضور داشتند و از نمایندگان مطالبی می شنیدند و یادداشت می کردند و در بعضی موارد نیز وزرا یادداشت می کردند و گاهی پاسخ خبرگان را می دادند که از ویژگی های رئیس جمهور است.

اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش هایی که دولت آقای رئیسی در امر مبارزه با تورم و بیکاری آغاز کرده اند، ریشه این معضلات از بین بروند.

وی ادامه داد: اگر چه می دانیم مشکلات طوری نیست که به سادگی در بازه کوتاه از بین برود بلکه بنا به گفته مقام معظم رهبری بعضی مشکلات کار و تلاش می برد اما این انتظار را داریم از رئیس جمهور که تبر دیگری بر تورم بزند و همانند جدش ابراهیم خلیل آن تبر را بزند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید