دیدار و گفتگوی نخست‌وزیر پاکستان با بن سلمان

کدخبر: ۴۹۲۱۵۶
​اقتصادنیوز: «محمد شهباز شریف» روز پنجشنبه در اولین سفر خارجی خود پس از انتخاب به این سمت وارد عربستان شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
دیدار و گفتگوی نخست‌وزیر پاکستان با بن سلمان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، خبرگزاری عربستان اعلام کرد، در این دیدار که امروز (شنبه) در کاخ سلام (صلح) در جده برگزار شد، «محمد بن سلمان» ولیعهد این کشور با «محمد شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان درباره توسعه روابط دو کشور، چشم‌انداز همکاری‌های دو جانبه، فرصت‌های توسعه و سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف و مسائل منطقه‌ای و بین المللی و تعدادی از موضوعات مورد علاقه دو طرف، بحث و تبادل نظر کردند.

«محمد شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان روز پنجشنبه در اولین سفر خارجی خود پس از انتخاب به این سمت وارد عربستان شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.

دفتر نخست وزیری پاکستان امروز (شنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شهباز شریف قرار است در دومین سفر منطقه‌ای خود به امارات سفر کند و با محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی درباره تقویت همکاری‌های دوجانبه گفت و گو کند.

نخست وزیر جدید پاکستان در جریان سفر به عربستان در گفت و گو با روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» چاپ انگلیس گفت: پاکستان از مذاکرات عربستان و ایران استقبال می‌کند.

شهباز شریف در این خصوص گفت: پاکستان با عربستان و ایران روابط برادرانه‌ای دارد و ایران همسایه مهم ماست همچنانکه عربستان هم از نزدیکترین دوستان ماست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید