/ حواشی صحن علنی مجلس

حمله عبدالملکی به دولت روحانی/ نمایندگان مجلس تجمع کردند/ وزیر کار به دلجویی از یک نماینده رفت

کدخبر: ۴۹۲۲۴۸
وزیر کار گفت: طبق قولی که به رئیس جمهور و این مجلس خدمت گذار دادم وزارت خانه را از افراد ناصالح پاک و امانت را به امانت داران سپردم.
حمله عبدالملکی به دولت روحانی/ نمایندگان مجلس تجمع کردند/ وزیر کار به دلجویی از یک نماینده رفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز ۱۱ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی که از ساعت ۹ صبح آغاز شد، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و تعدادی دیگر از مدیران ستادی خود در صحن مجلس حاضر شد.

عبدالملکی: انتصابات در وزارت کار سیاسی نبود

پس از حضور عبدالملکی و همراهان در صحن تعداد قابل توجهی از نمایندگان در مقابل محل استقرار وی و موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی حضور یافته و مشغول صحبت با آن‌ها شدند.

20220501_091255

در مقابل سید ناصر موسوی لارگانی نماینده سوال کننده از وزیر تنها مانده بود که این تفاوت نشان دهنده آن بود که گروهی از نمایندگان پیش از آغاز پرسش و استماع پاسخ‌ها، تصمیم خود را گرفته‌اند.

20220501_091344

عبدالملکی: وزارتخانه را از افراد ناصالح پاک کردم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان پاسخ به سوال موسوی لارگانی در بحث انتصابات، گفت: قصد پرداختن به دولت‌های گذشته را ندارم اما در دولت گذشته وزارت خانه تعاون تبدیل به یک وزارت خانه سیاسی و امنیتی شده بود و خویشاوندان مسئولان، فعالان رسانه‌ای ستادها، متحصنین مجلس ششم، محکومین فتنه ۸۸ و  متجاهر به شعار اسلامی استخدام شده بود و طبق قولی که به رئیس جمهور و این مجلس خدمت گذار دادم وزارت خانه را از افراد ناصالح پاک و امانت را به امانت داران سپردم.

دلجویی عبدالملکی از موسوی لارگانی

موسوی لارگانی نماینده سوال کننده از وزیر کار در بخش دوم صحبت‌های خود از هجمه‌هایی که علیه وی صورت گرفته گلایه کرد و گفت: تیم وزیر و همراهان او اینگونه فکر می‌کنند  که تنها خودشان انقلابی هستند و هرکه با آن ها نیست انقلابی نیست. 

وی همچنین از هجمه ها علیه مجلس نیز گلایه کرد و گفت: اکثر رسانه هایی که موج تخریبی اخیر را علیه مجلس به راه انداختند رسانه های نزدیک به شما بودند.

پس از پایان رأی گیری درخصوص سوال و مشخص شدن نتایج عبدالملکی وزیر کار به سوی صندلی موسوی لارگانی رفت و ضمن دلجویی از نماینده فلاورجان کرده و با وی به گفت‌وگو پرداخت.

20220501_101115

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید