شوخی بایدن با سن خود/ مرا «پدر جدید آمریکا» خطاب کردند

کدخبر: ۴۹۲۳۰۶
بایدن در مراسم ضیافت شام سالیانه انجمن خبرنگاران کاخ سفید با رسانه‌ها و مطبوعات افت محبوبیت خود را مسخره کرد و دولت دونالد ترامپ را یک "طاعون وحشتناک" خواند.
شوخی بایدن با سن خود/ مرا «پدر جدید آمریکا» خطاب کردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل،ضیافت  کاخ سفید با حضور هنرمندان و خبرنگاران در طول همه گیری کرونا لغو شد و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، از برگزاری این رویداد اجتناب کرد.

بنابر گزارش دیلی میل، رئیس جمهور در مورد انتقاداتی که در ۱۵ ماه اول قدرتش با آن مواجه بوده و مطبوعات، مخالفان و ترامپ شوخی کرد. او گفت: ما طاعون وحشتناکی داشتیم و به دنبال آن دو سال کووید. فقط تصور کنید اگر سلف من امسال به این شام می آمد، حالا اگر این اتفاق می افتاد واقعاً یک کودتا بود.

بایدن به رسانه‌ها به شوخی گفت: «من واقعاً هیجان‌زده هستم که امشب اینجا با تنها گروه آمریکایی‌هایی هستم که محبوبیت کمتری نسبت به من دارند».

او همچنین طعنه‌ای به فاکس نیوز داشت و گفت: "من می دانم که سوالات زیادی در مورد اینکه آیا باید امشب اینجا جمع شویم به دلیل کووید وجود دارد. خوب، ما اینجا هستیم تا به کشور نشان دهیم که در حال عبور از این بیماری همه گیر هستیم. به علاوه، همه باید ثابت کنند که کاملا واکسینه شده‌اند 

بایدن همچنین در باره سن خود به شوخی گفت که شام ​​سالانه با سخنرانی رئیس‌جمهور کالوین کولیج در سال ۱۹۲۴ را به یاد دارد. او گفت: «من به تازگی به عضویت سنای ایالات متحده انتخاب شده بودم. وقتی انتخاب شدم، مرا «پدر جدید آمریکا» خطاب کردند. اجازه دهید من چیزی به شما بگویم از اینکه کسی من را «جدید» خطاب کند خوشحال می‌شوم.

بایدن علاوه بر شوخی‌ها، نقش روزنامه‌نگاری را در دموکراسی آمریکایی ستود. او گفت: «من از صمیم قلب منظورم این است که شما، مطبوعات آزاد، بیش از هر زمان دیگری در قرن گذشته اهمیت دارید. «شما اولیای حق هستید».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید