حمایت ۶۷درصد آمریکایی‌ها از افزایش تحریم‌های روسیه

کدخبر: ۴۹۲۶۶۶
اقتصادنیوز: بر اساس نظرسنجی واشنگتن پست-ای بی‌سی نیوز که روز دوشنبه منتشر شد، ۶۷درصد آمریکایی‌ها از افزایش تحریم‌ها علیه روسیه به دلیل حمله به اوکراین و بیش از نیمی از مردم آمریکا از ارسال کمک‌های نظامی بیشتر به کی‌یف حمایت می‌کنند.
حمایت ۶۷درصد آمریکایی‌ها از افزایش تحریم‌های روسیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از "اسپوتنیک"، در این نظرسنجی ۶۷ درصد از مردم آمریکا از افزایش تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه حمایت کرده در حالی که ۲۲ درصد با آن مخالفت هستند و ۱۱ درصد هیچ یک از گزینه‌ها را انتخاب نکردند. 

همچنین در این نظر سنجی ارسال کمک‌های نظامی بیشتر به اوکراین با حمایت ۵۵ درصدی مردم آمریکا مواجه شد، در حالی که ۳۵‌درصد مخالف این کمک‌ها بودند و ۱۰ درصد پاسخی به این سوال ندادند. 

از سوی دیگر، ۷۶ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که باید کمک‌های بشردوستانه بیشتری به اوکراین ارسال شود، ۱۷ درصد با این نظر مخالف و ۷ درصد نظری در این خصوص نداشتند. 

تنها ۲۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی موافق اقدام نظامی مستقیم آمریکا علیه روسیه در اوکراین بودند. ۷۲ درصد مخالف و ۸ درصد هیچ نظری در این زمینه نداشتند. 

این نظرسنجی از طریق تلفن با مشارکت تصادفی یک هزار و ۴ بزرگسال در ۲۴ تا ۲۸ آوریل انجام شد. ضریب خطا در این نظرسنجی ۳.۵درصد است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید