حامیان سعید جلیلی، سفر خانواده قالیباف به ترکیه را فاش کردند؟

کدخبر: ۴۹۳۳۷۴
مسئول ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی در شهرستان‌های استان تهران در سال ۹۲ به شایعه افشای موضوع سفر خانواده قالیباف به ترکیه از جانب جریان سعید جلیلی واکنش نشان داد.
حامیان سعید جلیلی، سفر خانواده قالیباف به ترکیه را فاش کردند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از منیبان، سیدحسین نقوی حسینی، مسئول ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی در شهرستان‌های استان تهران در سال ۹۲ درباره طرح این ایده که افشای سفر خانواده قالیباف به ترکیه از جانب جریان سعید جلیلی و با حمایت آنها بوده است، گفت: با برداشت و اطلاعات من این موضوع هیچ ربطی به جلیلی یا دوستان، همکاران و رفقای او ندارد؛ به هیچ وجه این موضوع مربوط به مجموعه جلیلی نمی شود.

این نماینده ادوار مجلس درباره موضوع اعلام یکی از اعضاء کمیسیون اصل ۹۰ مبنی بر ممنوعیت واردات گوشی آیفون از نیمه سال جاری گفت: اواخر دوره دهم مجلس طرحی تدوین شد که واردات برند اپل شامل همه محصولات این برند را، تحریم می کرد.

او ادامه داد: در آن زمان بحث مقابله جدی با آمریکایی ها مطرح بود چرا که آمریکا از برجام خارج شده و تحریم های زیادی را علیه ایران اعمال کرده بود. در آن زمان جمعی از نمایندگان طرحی تهیه کردند که استفاده از کالاهای آمریکایی، تحریم شود که یکی از آنها گوشی های اپل و برند آیفون بود.

نقوی حسینی درباره اهمیت پیگیری این طرح نیز گفت: آن زمان به جهت امنیتی و مراودات اقتصادی باید این طرح تصویب می شد البته این طرح هم مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت اما فکر می کنم، دلیل عدم به نتیجه رسیدن آن، بازه زمانی پایانی مجلس بود. بالغ بر ۴۰ طرح دو فوریتی در نوبت بود و حتی این طرح ها هم به نوبت خردادماه نمی رسید تا بعد، نوبت به یک فوریتی ها برسد به این دلیل طرح به نتیجه نرسید و با پایان مجلس، ما هم نتوانستیم موضوع را ادامه بدهیم.

​او تاکید کرد: این اقدام کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بسیار درست و مناسب است و باید به صورت جدی پیگیری شود.

نقوی حسینی درباره اهمیت تحریم برند اپل و آیفون تاکید کرد: این همه صنعت گوشی سازی در دنیا از کشورهایی که اگر دوست ما نیستند، خصومتی هم ندارند، وجود دارد و باید از این صنایع استفاده شود.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: استفاده از همه کالاها و محصولات آمریکایی باید ممنوع شود وقتی آمریکایی ها بی رحمانه و بدون حیا و با بی شرافتی، ملت ما را تحریم می کنند و تحت فشار قرار می دهند و صریح هم می گویند ایران را تحت فشار قرار می‌دهیم چرا ما این کار را نکنیم.

او خاطر نشان کرد: دانش و تکنولوژی دیگر در انحصار آمریکا نیست و باید صنایع آمریکا تحریم شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید