نیویورک پست: بایدن دروغ می‌گوید

کدخبر: ۴۹۳۵۱۸
اقتصادنیوز: نیویورک‌پست بایدن رئیس جمهور آمریکا را به دروغ‌گویی متهم کرد.
نیویورک پست: بایدن دروغ می‌گوید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، رسانه آمریکایی نیویورک پست با بیان اینکه جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا هیچ شغلی ایجاد نکرده است، اعلام کرد بایدن همچنان در خصوص اشتغال‌زایی دروغ می گوید و خودداری او از رویارویی با حقیقت باعث افزایش رکود تورمی می شود.

روزنامه "نیویورک پست"  در گزارشی نوشته است که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا عاشق تکرار لاف های توخالی خود در زمینه اشتغال‌زایی است.

این روزنامه به اظهارات بایدن اشاره کرد که گفته بود: برنامه ها و سیاست های ما قوی ترین اشتغال زایی در اقتصاد در دوران مدرن را ایجاد کرده است، و نوشت: اما در حقیقت بایدن هچ شغلی ایجاد نکرده است بلکه مشاغل غیر کشاورزی از ماه فوریه سال ۲۰۲۰ تاکنون همچنان با ۱.۲ میلیون کمبود نیرو مواجه هستند و از سوی دیگر بین ماه های مارس تا آوریل سال جاری میلادی ۳۵۳ هزار نفر از نیروی کار آمریکا کاهش یافته است.

این رسانه آمریکایی ادامه داد: بنابراین هیچ شغلی ایجاد نشده است بلکه اشغال پیش از دوران کرونا که با آغاز این بحران تعطیل شده بودند، بار دیگر احیا شده اند. در همین حال نیروی کار آمریکا در حال کوچک شدن است و میلیون ها آمریکایی که زمانی استخدام بودند اکنون دیگر کار نمی کنند.

نیویورک پست اضافه کرد اما بایدن دروغ اشتغالزایی را بارها و بارها تکرار می کند و خودداری او از رویارویی با حقیقت باعث افزایش رکود تورمی می شود.

تورم در سال گذشته به طور کلی ۸.۵ درصد افزایش یافته است که این بالاترین نرخ تورم در تاریخ آمریکا است.

در مورد کالاهای کلیدی مانند سوخت و غذا، تورم حتی بدتر است: ۴۸ درصد برای بنزین، ۱۳.۷ درصد برای گوشت و تخم مرغ. این تورم افزایش حقوق را بی اثر می کند و برای یک خانواده معمولی آمریکایی ۵ هزار دلار هزینه ایجاد خواهد کرد.

افت غافلگیرکننده اقتصاد آمریکا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد طوفانی بزرگ در حال وقوع است.

نیویورک پست با استناد به نظرسنجی شبکه خبری سی ان ان ادامه داد: حدود ۶۶ درصد مردم آمریکا با نحوه مدیریت او (بایدن) در اقتصاد مخالف هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید