وزیر دفاع به کمیسیون امنیت ملی مجلس رفت

کدخبر: ۴۹۴۲۶۷
اقتصادنیوز: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور امیر آشتیانی وزیر دفاع جهت ارائه گزارش از برنامه های این وزارتخانه در سال جاری تشکیل شد.
وزیر دفاع به کمیسیون امنیت ملی مجلس رفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر دفاع در جلسه امروز این کمیسیون برای ارائه برنامه های این وزارت خانه سال جاری خبر داد.

محمود عباس زاده مشکینی در توضیح جلسه امروز کیمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این جلسه با حضور امیر آشتیانی وزیر دفاع جهت ارائه گزارش از برنامه های این وزارتخانه در سال جاری تشکیل شد.

به گفته وی، طبق توضیحات وزیر دفاع برای نحوه تامین بودجه دفاعی کشور برنامه ریزی های خوبی شده و با توجه به تهدیدات جدید و نیازها و با اولویت دانش بنیان اقدامات خوبی در حال انجام است. همچنین حمایت فناورانه از محصولات دومنظوره نظامی و غیرنظامی با همکاری بخش خصوصی نیز به اولویت‌هاست.

وزیر دفاع به کمیسیون امنیت ملی رفت

عباس زاده ادامه داد: همچنین وزارت دفاع برای حمایت های معیشتی از خانواده‌ها و بازنشستگان برنامه دارد و تقویت خدمات معیشتی توسط سازمان اتکاء و پرداخت یارانه به بازنشستگان از طریق طرح حکمت دو تا سه برابر افزایش خواهد یافت. موضوع مین زدایی و توسعه فعالیت های ایمن سازی نیز از برنامه های امسال وزارت دفاع بوده که قرار است به بیش از دو برابر سال های گذشته برسد و این موضوع در صدر برنامه های وزارت دفاع قرار دارد.

وی افزود: دستیابی به فناوری‌های نوین با توجه به تغییر تهدیدات، با استفاده از تجربیات جنگ های جدید نیز یکی دیگر از اولویت‌های مهم وزارت دفاع است. پرداخت بدهی به شبکه همکار بخش خصوصی صنعت دفاعی و هوایی نیز امسال در برنامه های وزارت دفاع قرار دارد و براساس گزارش ارائه شده قرار است حدود ۶۰۰۰ میلیارد تومان از این بدهی ها پرداخت شود و مجلس نیز جهت تقویت بنیه دفاعی به ویژه در حوزه‌های موشکی، پدافند هوایی و ناوگان دریایی و هوایی در کنار وزارت دفاع باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید