واکنش اولیانوف به بازداشت مورا در فرودگاه فرانکفورت

کدخبر: ۴۹۴۸۲۵
اقتصادنیوز: میخائل اولیانوف در واکنش به ماجرای معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا که هنگام بازگشت از تهران در فرودگاه فرانکفورت بازداشت شد، گفت: امیدوار است مشابه این اتفاق دوباره تکرار نشود.
واکنش اولیانوف به بازداشت مورا در فرودگاه فرانکفورت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، در واکنش به ماجرای معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا که هنگام بازگشت از تهران در فرودگاه فرانکفورت مورد بازداشت موقت قرار گرفت، گفت که امیدوار است مشابه این اتفاق دوباره تکرار نشود.

میخائیل اولیانوف که ریاست هیات روسیه در مذاکرات وین را برعهده دارد در توئیتی نوشت: اگر با مقامات سطح بالای اتحادیه اروپا با پاسپورت دیپلماتیک چنین رفتار می شود، مردم عادی چه انتظاری باید داشته باشند؟ بیایید امیدوار باشیم که این یک سوء تفاهم بود که دیگر تکرار نخواهد شد.

انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اروپا به همراه دو نفر از همکارانش، صبح جمعه به هنگام بازگشت از سفر تهران در فرودگاه فرانکفورت توسط پلیس آلمان به طور موقت در حالتی شبیه به بازداشت، نگه داشته شدند. مورا و همکارانش از فرانکفورت قصد عزیمت به بروکسل، مقر اتحادیه اروپا را داشتند.

پلیس یا مقامات آلمان هنوز هیچ توضیحی درباره این اتفاق نداده‌اند. مورا نیز امروز صبح در توییتی نوشت که هیچ توضیح روشنی به او درباره این ماجرا نداده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک