کادوی ویژه رئیسی به پدر چهار قلوهای سلماسی!

کدخبر: ۴۹۶۴۰۰
اقتصادنیوز: عین اللهی در سفر به سلماس یک قطعه زمین به مساحت ۱۷۷ مترمربع بعنوان هدیه رییس جمهور به خانواده دارای چهارقلوی این شهرستان اهدا کرد.
کادوی ویژه رئیسی به پدر چهار قلوهای سلماسی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزیر بهداشت روز جمعه در دیدار با این خانواده که در فرمانداری این شهرستان انجام شد، ضمن اعلام برنامه حمایتی دولت سیزدهم از خانواده‌هایی که صاحب فرزندان چهار و پنج قلو می‌شوند، گفت: با اختصاص این قطعه زمین خانواده این چهار قلوها دغدغه تامین مسکن نخواهند داشت.

«بهرام عین الهی» با استناد به قانون جمعیت افزود: از سال ۱۴۰۰ سعی شده مقدماتی فراهم شود تا خانواده‌هایی که از نعمت بیش از چهار فرزند برخوردار می‌شوند مورد حمایت قرار گیرند.

فوری/ سود سهام عدالت واریز شد

همچنین در اکوایران ببینید : از تعدیل قیمتی تا اصلاحات اقتصادی

فوری/ ثبت نام جاماندگان یارانه بدون محدودیت کد ملی

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود این قانون و بسیاری دیگر قوانین نوشته شده که بنا به دلایلی و یا نبودن همت لازم عملیاتی نشده‌اند محقق و با همت و پشتکار دولت مردمی اجرایی شود.

وزیر بهداشت گفت: برای تحقق این موضوع و با حمایت و همکاری مجموعه دولت به ویژه وزیر راه و شهرسازی برای شناسایی این خانواده ها اقدام شده است.

در سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی، وزرا و اعضای هیات دولت، آیت الله رییسی را همراهی می‌کنند و به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان‌های مختلف حضور دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید