امام جمعه سمنان:

دولت برای مهار گرانی‌های بی‌منطق در تلاش است/مردم همراهی کنند

کدخبر: ۴۹۶۴۶۱
اقتصادنیوز: امام جمعه سمنان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: دولت برای مهار گرانی‌های بی منطق در تلاش است و در کنار این کوشش می‌طلبد تا ضمن همراهی مردم با برنامه‌های دولت مسئولان نیز بازار را مورد رصد و پایش قرار داده و با اخلالگران حوزه اقتصاد برخورد کند.
دولت برای مهار گرانی‌های بی‌منطق در تلاش است/مردم همراهی کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دولت برای مهار گرانی‌های بی‌منطق در تلاش است، گفت: همراهی مردم در این حوزه کمک می‌کند تا برنامه‌های دولت به ثمر بنشیند.

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلا این شهر ضمن بیان اینکه دولت سیزدهم سنگ بنای خود را بر بهبود معیشت و وضعیت اقتصادی مردم گذاشته است، ابراز داشت: بر همین اساس و برای جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی اصلاح نظام یارانه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دولت برای مهار گرانی‌های بی منطق در تلاش است، افزود: در کنار این کوشش می‌طلبد تا ضمن همراهی مردم با برنامه‌های دولت مسئولان نیز بازار را مورد رصد و پایش قرار داده و با اخلالگران حوزه اقتصاد برخورد کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه کاهش آمار ۸.۵ درصدی تولد در استان نگران کننده است، ابراز داشت: انتظار می‌رود ضمن تسریع اجرای قانون در زمینه ترغیب فرزند آوری مسئولان نیز تسهیلات لازم را برای افزایش جمعیت را فراهم کنند.

مطیعی با بیان اینکه برای خروج از این وضعیت هر خانواده حداقل باید صاحب چهار فرزند شود، تصریح کرد: افزایش جمعیت سالمندی به موضوع حساسیت برانگیز تبدیل شده که اگر فکری برای آن نشود افزایش مهاجرت و ضعیف شدن نیروی دفاعی کشور را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همه بخش‌ها باید به عنوان یک فریضه به فرهنگ سازی پیرامون فرزند آوری پردازند، افزود: همراهی و همیاری ارگان‌ها و نهادها و تلاش برای بهبود شرایط زندگی موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد تا شرایط کشور در زمینه جمعیت بهبود یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری یادواره ۱۱۳ شهید روحانی استان در شاهرود، تلاش دشمن در ضربه زدن به نظام، تبلیغات سو دشمنان، جهاد تبیین و اهتمام ویژه در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب موضوعات مهمی بود که از تریبون نماز جمعه این هفته سمنان مطرح شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید