چراغ سبز آمریکا به اسراییل برای ترور مقامات نظامی ایران

کدخبر: ۴۹۷۰۴۷
یک کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل گفت: قرار دادن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی‌ هیچ کاربری جز این ندارد که به اسرائیل برای ترور مقامات نظامی ایران چراغ سبز نشان دهد .
چراغ سبز آمریکا به اسراییل برای ترور مقامات نظامی ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رضا نصری در توییتی با اشاره به ترور روز گذشته در تهران و به شهادت رسیدن مدافع حرم سرهنگ «صیاد خدایی» در صفحه توییتر خود نوشت : «‌قرار دادن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی‌ هیچ کاربری جز این ندارد که به اسرائیل برای ترور مقامات نظامی ایران چراغ سبز نشان دهد، تا از این طریق صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را به مخاطره بیندازد. این لیست‌گذاری مغایر توقع شرکت‌کنندگان از اجرای برجام است، آنطور که در متن  آن آمده است ».

بر اساس این گزارش  روز گذشته روابط عمومی کل سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت مدافع حرم " سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" در یک اقدام تروریستی خبر داد .

در این اطلاعیه آمده است : عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم  "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی"  هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

همچنین در اکوایران ببینید : مانیفست خصوصی سازی در دولت رییسی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید