اظهارات جدید رژیم صهیونیستی درباره ترور «ابوعاقله»/از آمریکا اصرار از اسرائیل انکار

کدخبر: ۴۹۷۸۸۷
اقتصادنیوز: رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد شلیک به شیرین ابوعاقله عمدی نبوده، اما سی‌ان‌ان اعلام کرد: تحلیل آثار برجای مانده بر روی درختی که این خبرنگار پشت آن پناه گرفته بود، نشان می‌دهد که وی عامدانه هدف تیراندازی قرار گرفته است.
اظهارات جدید رژیم صهیونیستی درباره ترور «ابوعاقله»/از آمریکا اصرار از اسرائیل انکار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خلاف واقع مدعی شد که هیچ نظامی اسرائیلی عامدانه به «شیرین ابوعاقله» تیراندازی نکرده است.

الجزیره گزارش داد، وی در ادامه ادعاهای خود افزود: ارتش اسرائیل برای انجام تحقیقات حرفه‌ای و دقیق در خصوص قتل ابوعاقله تلاش می‌کند اما فلسطینی‌ها اجازه چنین کاری نمی‌دهند.

در همین ارتباط، نایب رئیس مجلس شورای قطر در واکنش به تلاش صهیونیست‌ها برای فرار از انجام تحقیقات شفاف و واقعی درباره ترور شیرین ابوعاقله و انحراف افکار عمومی گفت: ترور ابوعاقله تلاش برای ساکت کردن صدای حقیقت و آزادی بیان است.

ادعاهای این مقام صهیونیست در حالی مطرح می‌شود که پیش از این، شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان با انتشار نتایج تحقیقات مستقل خود در ارتباط با شهادت شیرین ابوعاقله اعلام کرد: تحلیل آثار برجای مانده بر روی درختی که شیرین ابوعاقله پشت آن پناه گرفته بود، نشان می‌دهد که وی عامدانه هدف تیراندازی قرار گرفته است.

سی‌ان‌ان در ادامه گزارش خود تاکید کرده است: شواهد و قرائن حاکی از آن است که در نزدیکی منطقه‌ای که شیرین ابوعاقله در آن حضور داشت، افراد مسلح دیگر غیر از نظامیان اسرائیلی حضور نداشته‌اند.

این شبکه آمریکایی تصریح کرد: تحقیقات و ادله جمع آوری شده نشان می‌دهد که شیرین ابوعاقله از سوی نظامیان اسرائیلی هدف قرار گرفته است.

گفتنی است نظامیان صهیونیست دو هفته پیش «شیرین ابو عاقله» خبرنگار فلسطینی را در جریان پوشش خبری حوادث و درگیری‌های اردوگاه جنین، به ضرب گلوله مستقیم از ناحیه سر به شهادت رساندند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید