به وجدان خود رجوع کنید!

واکنش لاوروف به شایعات درباره بیماری پوتین/ هیچ آدم عاقلی نشانه‌ای از بیماری در این مرد پیدا نمی‌کند

کدخبر: ۴۹۸۵۰۸
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با اشاره به حضور روزانه و معمول ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور در برنامه های کاری مختلف، شایعات درباره بیماری وی را رد کرد.
واکنش لاوروف به شایعات درباره بیماری پوتین/ هیچ آدم عاقلی نشانه‌ای از بیماری در این مرد پیدا نمی‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، لاوروف در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «تی اف۱» فرانسه خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری هر روز در ملاعام حاضر می شود و همه شاهد حضور وی در برنامه های تلویزیونی هستند و نطق های وی را گوش می دهند و می خوانند. فکر نمی کنم هیچ آدم عاقلی نشانه ای از بیماری یا کسالت در وجود این مرد پیدا کند.

وی افزود: کسانی که باوجود دسترسی روزانه همه مردم به رئیس جمهوری و شهادت آنها درباره سلامتی وی، چنین شایعاتی را منتشر می کنند باید به وجدان خود رجوع کنند.

از زمان شروع عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ماه فوریه، رسانه های غربی در جنگ روانی گسترده علیه کرملین و برای تضعیف روحیه نیروهای روس، شایعات متعددی را درباره بیماری پوتین منتشر کردند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۵ اسفند نیز عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو- کی‌یف به رویارویی نظامی تغییر وضعیت داد. درگیری‌ها در اوکراین و واکنش‌ها به اقدام روسیه همچنان ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید