همسر نانسی پلوسی با وثیقه آزاد شد

کدخبر: ۴۹۸۵۷۰
دفتر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بازداشت «پل پلوسی» شوهر او به دلیل بازداشت به دلیل رانندگی در حالت مستی واکنش نشان داد.
همسر نانسی پلوسی با وثیقه آزاد شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، به دنبال خبرساز شدن بازداشت شوهر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، رسانه‌های این کشور گزارش دادند که او با وثیقه پنج هزار دلاری آزاد شد.

شبکه سی‌ان‌ان بعد از جنجال بازداشت شدن پل پلوسی ۸۲ ساله شوهر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از واکنش دفتر این سیاستمدار ارشد حزب دموکرات خبر دادند.

پیشتر رسانه‌های آمریکایی از بازداشت همسر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شنبه شب گذشته به دلیل رانندگی تحت تاثیر مشروبات الکلی در «ناپا کانتی» در کالیفرنیا از سوی پلیس محلی بازداشت شد.

این بازداشت در شرایطی انجام شده که گفته می‌شود که نانسی پلوسی روز یک شنبه برای سخنرانی دریافت مدرک دکترای افتخاری در دانشگاه براون در رود آیلند حضور یافت.

شبکه سی‌ان‌ان در گزارش خود خبر داد، به دنبال بازداتش پل پلوسی او با گذاشتن وثیقه 5 هزار دلاری از زندان آزاد شد.

این رسانه که روابط نزدیکی با حزب دموکرات دارد، از واکنش دفتر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به خبر بازداشت شوهر وی خبر داد.

در بیانیه «درو همیل» سخنگوی دفتر نانسی پلوسی آمده است: «رئیس مجلس نمایندگان در مورد این مساله خصوصی که زمانی حادث شد که او در ساحل شرقی (آمریکا) بود، اظهار نظر نخواهد کرد».

نانسی پلوسی ۸۲ ساله و همسرش پل پلوسی در سال ۱۹۶۳ ازدواج کرده و ۵ فرزند دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید