آیت‌الله مکارم شیرازی: در حادثۀ آبادان دستگاه‌های مختلفی کوتاهی کردند/ نباید مردم را ناامید کرد

کدخبر: ۴۹۹۰۲۹
آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد فاجعه متروپل گفت: در آبادان فاجعه ای واقع شد که مربوط به ضعف خودمان بود. کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد و ما هم واقعاً از این قضیه ناراحت شدیم که عزیزانمان داغدار شدند.‌
آیت‌الله مکارم شیرازی: در حادثۀ آبادان دستگاه‌های مختلفی کوتاهی کردند/ نباید مردم را ناامید کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام عالمی رئیس اطلاعات قم، حل مشکلات را کاری جمعی دانست و گفت: نباید مردم را ناامید کرد، باید همۀ دستگاه ها دست به دست هم دهند و در رفع گرفتاری های مردم بکوشند.

 این مرجع تقلید در رابطه با حادثۀ آبادان گفت: در آبادان فاجعه ای واقع شد که مربوط به ضعف خودمان بود. کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد و ما هم واقعاً از این قضیه ناراحت شدیم که عزیزانمان داغدار شدند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: در این مسأله دستگاه های مختلفی کوتاهی کردند، شهرداری، نظام مهندسی و دیگران. البته این کوتاهی منحصر به این ساختمان نیست و در جاهای دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد که باید به طور جد بررسی و دنبال گردد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام عالمی رئیس اطلاعات قم، گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده توسط آن اداره کل ارائه نمود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید