ادعاهای عجیب لوکاشنکو علیه زلنسکی!

کدخبر: ۴۹۹۴۹۱
اقتصادنیوز: الکساندر لوکاشنکو ادعا کرد اطلاعاتی در اختیار دارد که بیانگر درگیری و رویارویی شدید بین «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین و بخشی از نظامیان ارتش این کشور است.
ادعاهای عجیب لوکاشنکو علیه زلنسکی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس جمهور بلاروس ادعا کرد که اطلاعاتی در مورد درگیری جدی بین ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین و بخش از نظامیان ارتش این کشور در اختیار دارد.

روسیا الیوم گزارش داد، لوکاشنکو در این خصوص مدعی شد: همانطور که می‌بینید لهستان بین دو موقعیت در نوسان است؛ گاهی پناهجویان را می‌پذیرد و گاهی از پذیرش آنها امتناع می‌کند. لهستان اعلام کرده است که به ما پول دهید تا آن را به اوکراین منتقل می‌کنیم. سپس آنها توافق و آمادگی خود را برای تصرف غرب اوکراین ابراز کردند، اما نمی‌توانند زیرا در اوکراین، تا آنجا که من اطلاع دارم، یک رویارویی و درگیری جدی بین زلنسکی و ارتش آغاز شده است.

خبرگزاری بلاروسی "بلتا" نیز با اشاره به این خبر ادعا کرد: لوکاشنکو گفته است که علت درگیری زلنسکی و ارتش اوکراین است نیروهای ارتش اوکراین دیگر نمی‌توانند بجنگند زیرا ارتش بیش از هر طرف دیگری ماهیت درگیری با روسیه را درک می‌کند. نظامیان اوکراین آنجا می‌میرند، آنها می‌بینند که چه کاری می‌توانند یا نمی‌توانند انجام دهند. واقعیت این است که آنها دیگر نمی‌توانند بجنگند و روسیه تاکتیک خود را تغییر داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید