درخواست امام جمعه آبادان درباره تخریب ساختمان متروپل

کدخبر: ۵۰۰۷۸۴
اقتصادنیوز: حجت الاسلام غبیشاوی، امام جمعه آبادان تصریح کرد: عملیات تخریب ساختمان متروپل باید سریع تر اما با دقت بیشتری صورت گیرد تا شاهد فاجعه دیگری نباشیم.
درخواست امام جمعه آبادان درباره تخریب ساختمان متروپل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، امام جمعه آبادان گفت: عملیات تخریب باقی مانده ساختمان متروپل سریع تر ولی با دقت بیشتر انجام شود.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوری در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه آبادان با تسلیت به بازماندگان حادثه متروپل افزود: در این حادثه مردم آبادان بار دیگر حس انسان دوستانه خود را ثابت کردند.

وی بیان کرد: در آیین تشییع پیکرهای جانباختگان این حادثه، مردم مشارکت پررنگی داشتند تا بلکه تسکینی بر درد بازماندگان جانباختگان باشد.

خطیب جمعه آبادان گفت: عملیات تخریب ساختمان متروپل باید سریع تر اما با دقت بیشتری صورت گیرد تا شاهد فاجعه دیگری نباشیم.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان کرد:کاسبان خیابان محل ساختمان متروپل، منتظر بازگشایی مسیر هستند هر چند برخی کسبه منطقه به محل کاسبی خود بازگشته‌اند.

وی در ادامه خطبه‌،با اشاره به سفر معاون اجرایی رییس جمهور به آبادان گفت: در این سفر مشکلات بیکاری، آب و عمران شهری مورد بحث قرار گرفت که امیدواریم دولت مردمی اهتمام بیشتری در رفع این مشکلات داشته باشد.

خطیب جمعه آبادان همچنین با تقدیر از نیروی دریایی ایران به ویژه نیروی دریایی سپاه گفت: با گرفتن ۲ نفتکش یونانی  توسط نیروی دریایی ایران، جواب دندانشکنی به ربودن یک کشتی نفتکش ما داده شد.

وی افرود: آمریکا خود را مالک دنیا می‌داند ولی ایران اسلامی با دادن ده‌ها هزار شهید اقتدار خود را به دست آورده و مقابل زور ایستادگی خواهد کرد.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه با تسلیت به جانباختن تعدادی از هموطنان در حادثه قطار مشهد - یزد گفت: مسوولان باید تحرکات خرابکارانه را در این حادثه مد نظر داشته باشند زیرا ما دشمنان کثیفی داریم که برای تحقق اهدافشان اقدام به هر کاری می‌کنند.

وی همچنین خواستار مدیریت مصرف برق در فصل تابستان شد و گفت‌: مردم در این فصل باید به گونه‌ای برق را مدیریت کنند تا در گرمای ۵۰ درجه شاهد خاموشی نباشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید