در عصر غیبت پیام خدا را ولی فقیه و مراجع به ما می رسانند

کدخبر: ۵۰۱۱۰۲
اقتصادنیوز: حجت الاسلام سیدمحمد سعیدی گفت: در عصر غیبت پیام خدا را ولی فقیه و مراجع به ما می رسانند. کسانی که می‌گویند منتظر امام زمان(عج) باشید و هیچ کاری نکنید تا ظلم زیاد شود و آن حضرت ظهور کند، منحرف هستند
در عصر غیبت پیام خدا را ولی فقیه و مراجع به ما می رسانند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد سعیدی شنبه شب در جشن میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی افزود: در شرایط کرونایی و بسته شدن اماکن زیارتی، تبلیغات مختلفی صورت می‌گرفت که بعد از کرونا کسی به زیارت نمی رود و دشمن هم از این شرایط سوء استفاده می کرد اما دیدیم که این تبلیغات نادرست بود.

وی با بیان اینکه زیارت امر طرفینی است افزود: همانطور که ما از امام معصوم خواسته هایی داریم، آنها هم از ما، درخواست‌هایی دارند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: امام رضا(ع) در روایتی به عبدالعظیم حسنی فرمودند که به شیعیان ما بگو، راهی برای نفوذ شیطان به درون خود باز نکنند.

وی افزود: ما خدا و اهل بیت(ع) و قرآن داریم باید کلام اینها را بشنویم. در عصر غیبت پیام خدا را ولی فقیه و مراجع به ما می رسانند. کسانی که می‌گویند منتظر امام زمان(عج) باشید و هیچ کاری نکنید تا ظلم زیاد شود و آن حضرت ظهور کند، منحرف هستند باید در خط اهل بیت(ع)، ولایت فقیه و شهدا تلاش و حرکت کنیم.

سعیدی اظهار داشت: ادای امانت و حفظ آبروی دیگران از دیگر مواردی است که امام هشتم(ع) از شیعیان درخواست کردند. امروز که به خصوص در فضای مجازی سخن و شایعات بسیاری رد و بدل می‌شود باید خیلی دقت کنیم که با انتشار سخن نادرست، با آبروی یک فرد بازی نکنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید