تلفن وزیر رئیسی فقط زنگ می خورد /کسی پاسخگو نیست؟ /وعده رستم قاسمی به در بسته خورد

کدخبر: ۵۰۱۱۳۶
بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از حادثه دیدگان قطار مشهد یزد و همچنین طی تماس‌های مکرر انجام شده مشخص شد که شماره تلفن اعلامی از سوی وزیر به هیچ عنوان پاسخگوی افراد نیست و تنها زنگ می‌خورد.
تلفن وزیر رئیسی فقط زنگ می خورد /کسی پاسخگو نیست؟ /وعده رستم قاسمی به در بسته خورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، برخلاف وعده وزیر راه و شهرسازی مبنی بر پاسخگویی تلفنی ۲۴ ساعته به حادثه دیدگان قطار مشهد - یزد، اما کسی پاسخگوی شماره تلفن همراه اعلام شده نیست.

 

با توجه به وقوع حادثه واژگونی قطار مسیر مشهد به یزد که موجب جان باختن تعدادی از هم وطنان و مجروح شدن مسافران این مسیر شد وزیر راه و شهرسازی، روز پنج شنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر، شماره تلفن همراهی را برای پیگیری و پاسخگویی ۲۴ ساعته به وضعیت حادثه دیدگان منتشر کرد.

اما بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از حادثه دیدگان و همچنین طی تماس‌های مکرر انجام شده مشخص شد که این شماره تلفن به هیچ عنوان پاسخگوی افراد نیست و تنها زنگ می‌خورد.

این در حالی است که وزیر راه و شهرسازی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی خواسته بود تا افراد هرنوع کم کاری را از طریق شماره ۰۹۰۵۷۷۷۷۵۵۷ در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق مدیرکل حوزه وزارتی به وزیر راه و شهرسازی اطلاع دهند.

اما دو روز پس از انتشار این متن درپی گزارش‌های مردمی، چند بار با شماره اعلام شده تماس گرفتیم، ولی کسی پاسخگو نبود.

پیش از این مدیرکل دفتر وزارتی وزیر راه و شهرسازی هم در ایام نوروز شماره تلفنی برای پیگیری موضوعات مسافران و شکایات آن‌ها ارائه کرده بود که آن شماره هم به گفته مسافران در آن زمان پاسخ گو نبوده است.

امروز میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن در صفحه شخصی خود در توئیتر به واگذاری تراورس به بخش خصوصی انتفاد و اعلام کرد که این واگذاری در وقوع این حادثه نقش داشته است.

روز چهارشنبه شاهد واژگونی تعدادی از واگن‌های قطار در مسیر مشهد به یزد بودیم. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که قرار گرفتن بیل مکانیکی در مسیر ریلی موجب این حادثه تلخ شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید