امام جمعه موقت اصفهان:

کمبودی برای رفع مشکلات در مملکت نداریم

کدخبر: ۵۰۲۳۴۸
اقتصادنیوز: امام جمعه اصفهان با اشاره به تلاش دولت برای حل مشکلات گفت: یک پیکر سرطانی مشکل‌دار تحویل دولت سیزدهم شده و این دولت تلاش دارد این پیکر را از بیماری‌هایی نظیر فساد، امضاهای طلایی و سایر موارد نجات دهد.
کمبودی برای رفع مشکلات در مملکت نداریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با موضع‌گیری در قبال قطعنامه اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران، اظهار داشت: این قطعنامه اخیر غیرمنصفانه و ظالمانه بود زیرا آنها می‌دانند که ایران هیچ‌وقت دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و با این بهانه‌جویی‌ها می‌خواهند مانعی برای پیشرفت هسته‌ای ایران باشند.

وی افزود: دشمنان از پیشرفت ایران ناراحت می‌شوند که برای مانع شدن ایران اسلامی به پیشرفت‌های موشکی، هسته‌ای و موارد دیگر در تلاش هستند تا درخششی از سوی محققان و دانشمندان خود با ابتکار و اختراع در دنیا دست پیدا نکنیم.

 

امید به تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور

امام جمعه اصفهان ادامه داد: در مقابله با دشمن نباید عقب نشینی کرد و قطعاً مکر آنها به خودشان باز می‌گردد و بنا به توصیه قرآن کریم اگر به خاطر سختی‌ها عقب نشینی نکردیم و قهرمانانه مقابل توطئه‌ها ایستادیم و تقوا پیشه کردیم، هیچ ضرر و زیانی از جانب دشمن و مکر آنها به ما نمی‌رسد.

وی گفت: امیدواریم سفر یک روزه رئیس جمهور به اصفهان به همراه هیأت دولت برای اصفهان خیر و برکت به همراه داشته باشد و وعده‌ها و مصوبات سفر محقق شود.

 

رفع مشکلات با منابع موجود در کشور

میردامادی با اشاره به تلاش دولت برای حل مشکلات تصریح کرد: یک پیکر سرطانی مشکل‌دار تحویل دولت سیزدهم شده و این دولت تلاش دارد این پیکر را از بیماری‌هایی نظیر فساد، امضاهای طلایی و سایر موارد نجات دهد.

وی حل مشکلات را استفاده صحیح از منابع موجود دانست و افزود: این مملکت کمبود ندارد و باید از منابع موجود کشور استفاده صحیح ببریم و مشکلات با همراهی مردم حل شود و مردم در رفاه و شادی در مسیر خداوند به سر ببرند.

 

ساده‌زیستی درسی مهم از حج

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص کنگره حج با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب گفت: اسلام بر پایه زکات، نماز، روزه، حج و ولایت استوار است و حجاج در حج آرام ننشینند و تبلیغ کنند و درباره خطرات رژیم غاصب صهیونیستی برای مردم سایر کشورها آگاه‌سازی کنند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین درس حج ساده‌زیستی است که هر کسی با هر مسؤولیتی نهایتاً با یک لباس احرام در حج ظاهر می‌شود.

میردامادی در بخش دیگری از خطبه‌ها به داشتن تقوا اشاره دارد و گفت: با تقوای الهی از بسیاری از خطرها و حیله دشمنان در امان خواهید بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید