پیش بینی محمود احمدی نژاد درباره سرنوشت برجام

کدخبر: ۵۰۲۹۳۲
احمدی نژاد درباره سر نوشت برجام گفت: من الان نمیتوانم قضاوتی راجع به ادامه گفتگوها داشته باشم اما بنظر هم نمی رسد که این مسیری که در آن قرار داریم، بتواند به حل مشکلات منطقه و مشکلات بین دولت ایران و آمریکا بی‌انجامد.
پیش بینی محمود احمدی نژاد درباره سرنوشت برجام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم، در گفتگویی به بیان نکاتی درباره مذاکرات وین و سرنوشت برجام پرداخته است. در ادامه بخشی از این گفتگو را می خوانید. 

 در مورد توافق برجام صحبت هایی را می شنویم و هر از گاهی از بن بست ها صحبت به میان می آید. می خواهیم از زبان شما بشنویم؛ سرنوشت برجام چه خواهد شد؟

اینکه گفتید ایران، افغانستان و خاورمیانه مهم هستند، حرف درستی است. همه ملتها مخصوصا ملتهای منطقه ما مهم هستند. ایران هم یک کشور بزرگ، با سابقه تاریخی، بسیار تاثیرگذار، در تاریخ ریشه دار و معلوم است که نقش آن در جهان اهمیت دارد. من الان نمیتوانم قضاوتی راجع به ادامه گفتگوها داشته باشم اما بنظر هم نمی رسد که این مسیری که در آن قرار داریم، بتواند به حل مشکلات منطقه و مشکلات بین دولت ایران و آمریکا بی‌انجامد.

 اکنون که گفتگوهای بین ایران و قدرتهای جهانی به بن بست خورده، برای رسیدن به توافق، دو طرف چه کارهایی لازم است انجام بدهند؟

 بنظرم باید عدالت و احترام باشد و حقوق همه به رسمیت شناخته شود. اگر به رسمیت شناخته شود، مسائل حل می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید