پیام مهم ابراهیم رئیسی به اروپا و آمریکا/ با زبان زور با ملت ایران سخن نگویید/ پیروز خواهیم شد

کدخبر: ۵۰۳۷۱۴
رئیس جمهور در جمع اقشار مختلف مردم خراسان شمالی گفت : در سفرهای استانی مسائل را از نزدیک بررسی می‌کنیم. البته می‌شود به صورت تصویری و به صورت تریبونی مسائل و مشکلات را بررسی کرد اما شنیدن کی بود مانند دیدن؟
پیام مهم ابراهیم رئیسی به اروپا و آمریکا/ با زبان زور با ملت ایران سخن نگویید/ پیروز خواهیم شد

به گزارش اقتصادنیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در جمع اقشار مختلف مردم خراسان شمالی با اشاره به وضعیت مهار کرونا اظهار داشت: علی رغم اینکه در برخی کشورها کرونا همچنان صدها کشته می‌گیرد٬ در ایران این وضعیت بسیار مناسب شده است.

بنابر گزارش تسنیم، وی با تقدیر از تلاش کار درمان برای مهار کرونا٬ افزود: باید از کادر درمان و همه پزشکان و پرستاران صمیمانه تشکر کنم آن‌ها در مهار کرونا مجاهدانه خدمت کردند.

رئیس جمهوری به وضعیت آغاز کار دولت سیزدهم گفت: در آغاز کار دولت با کسری شدید ۴۸۰ هزار میلیاردی مواجه بودیم. هر ماه ۱۰ تا ۱۳ هزار میلیارد تومان هزینه‌های دولت‌های قبلی را پرداخت می‌کنیم. فاکتورهای دولت‌ قبلی را پرداخت می‌کنیم. ماهانه متوسط ۱۲ هزار میلیارد تومان فاکتورهای دولت قبلی را پرداخت می‌کنیم.

 رئیسی تصریح کرد: دولت موفق شده صادرات نفتی را به یک حد قابل قبول برساند به طوری که درآمد کشور افزایش پیدا کرده اما بدهی کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی را از این ردیف پرداخت کرده است. امروز رشد اقتصادی به ۴ درصد رسیده و این یک نوید برای پیشرفت و رشد اقتصادی کشور است. تلاش ما تقویت پول ملی است و حتما وضعیت تورم مهار خواهد شد.

وی به رویکرد دولت سیزدهم برای عدالت در پرداخت‌ها گفت: عدالت در پرداخت همه را راضی می‌کند و ما خود را ملزم به عدالت در پرداخت می‌دانیم. در سفرهای استانی مسائل را از نزدیک بررسی می‌کنیم. البته می‌شود به صورت تصویری و به صورت تریبونی مسائل و مشکلات را بررسی کرد اما شنیدن کی بود مانند دیدن؟

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: بنده تجربه با مردم بودن در کنار مردم بودند و از نزدیک سخن مردم شنیدن را دارم و این تجربه را افتخار می‌دانم و تا وقتی که در دولت هستم بنا دارم ارتباط نزدیک خود را با دولت حفظ کنم و سخن مردم را از نزدیک بشنوم.

وی گفت: در میان مردم هستم و از وضعیت زندگی مردم مطلع هستم و شبانه روز تلاش می‌کنیم برای کاهش مشکلات مردم اقدام کنیم. ما امروز یک سرمایه بزرگ داریم که بعد از توکل به خدا و اعتماد رهبری٬ سرمایه بزرگ ما امروز پشتیبانی ملت و پشتیبانی زنان و مردان کشور است. ما هر کاری که بعضی‌ها معتقدند مگر می‌شود٬ آن را به تبعیت از شهدای بزرگوار و ۲۶۰۰ شهید خراسان شمالی و سرداران سرافراز این استان و تمام استان‌های کشور و عزیز دل ما٬ شهید سلیمانی٬ انجام می‌دهیم. شعار ما این است که ما به کمک مردم و با اتکا به خداوند اعتماد ملت و مشارکت مردم می‌توانیم بر همه مشکلات فائق شویم.

رئیسی : شنیدن کی بود ، مانند دیدن؟

رئیس جمهور در ادامه به سیاست های دشمنان ایران اشاره کرد و گفت: امروز سخنگوی کاخ سفید می‌گوید سیاست‌های آمریکا در قبال مردم ایران شکست خورده و این یعنی پیروزی بزرگ ملت ایران. تحریم‌ها و تهدیدها بی اثر است و شاهد هستند که اتفاقی نیفتاده است.

رئیسی خطاب به دشمنان ایران اسلامی٬ ادامه داد: ما به اروپایی‌ها و غربی های می‌گوییم که با ملت ایران با زبان زور سخن نگویید. ما حتما در این جنگ اقتصادی که دشمن دنبال یاس مردم است٬ پیروز خواهیم شد. همه باید بدانند در جنگ رسانه‌ای دشمن باید با جهاد تبیین به مقابله با دشمن بروند. امروز همه باید به مردم امید را تزریق کنند.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان خدمتگزار مردم با همه وجود به این خدمتگزاری افتخار می کنم و همه تلاش ما بهبود وضعیت فرهنگی٬ اقتصادی و اجتماعی طراز ملت ایران بشود.

رئیس جمهور به سفر دولت به خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: خراسان شمالی باب الرضا علیه السلام است و مردم این استان عاشقان و دلدادگان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام هستند شما مردم خراسان شمالی همسایه امام رضا هستید و باید بابت این نعمت قدردان خداوند باشید. خراسان شمالی مردمان بسیار با بصیرت و با احساس مسئولیت و مردمان خونگرم و کسانی که روحیه پذیرایی از زائران علی بن موسی الرضا علیه السلام را دارند.

وی افزود: در این سفر اولویت‌ها مشخص شده و با نظارت مردم و رسانه‌ها این مصوبات اجرایی خواهد شد. در این کشور اندازه ۵۰ سال پروژه و کار نیمه تمام داریم که ما سراغ کارهای شدنی و اتمام این طرح‌ها رفته‌ایم و امیدواریم با کمک شما این طرح محقق شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید