از نقد دولت نترسید /3 عملکرد قابل قبول دولت رئیسی از نگاه یک امام جمعه

کدخبر: ۵۰۳۸۶۰
اقتصادنیوز: امام جمعه آستارا خطاب به روحانیون و مبلغان گفت: امروز کار پیغمبرگونه شما در تبلیغ دین و تحمل سختی ها و شنیدن کنایه ها بسیار ستودنی است و جهت تکمیل این فضیلت باید در امر تبلیغ دین خود را به دانش و ابزار روز مجهز کنید.
از نقد دولت نترسید /3 عملکرد قابل قبول دولت رئیسی از نگاه یک امام جمعه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، امام جمعه شهرستان آستارا گفت: کنترل بیماری کرونا، کاهش نقدینگی و فعال کردن دیپلماسی اقتصادی از جمله موفقیت های دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته بوده است.

حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران ایشان و گرامیداشت هفته قوه قضاییه به بیان اهمیت برپایی عدالت در جامعه پرداخت و افزود: عدالت یکی از مهمترین عوامل دوام و بقای جوامع است و در جامعه ای که به نام اسلام زینت یافته است این صفت زیبای الهی باید به خوبی اجرا شود.

خطیب جمعه آستارا با گرامیداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره)، تبلیغ دین را رسالت انبیاء و نصرت و یاری پروردگار عالم دانست.

وی خطاب به روحانیون و مبلغان گفت: امروز کار پیغمبرگونه شما در تبلیغ دین و تحمل سختی ها و شنیدن کنایه ها بسیار ستودنی است و جهت تکمیل این فضیلت باید در امر تبلیغ دین خود را به دانش و ابزار روز مجهز کنید تا بتوانید مردم را به سوی قرآن و اهل بیت(ع)راهنمایی کنید.
باقری ارومی با اشاره به آغاز فصل تابستان و گرم شدن هوا، مردم را به رعایت صرفه جویی در مصرف آب و برق توصیه کرد و گفت: صرفه جویی به معنای مصرف نکردن و تحمل سختی نیست بلکه به معنای درست مصرف کردن است و این امر مهم باید به صورت یک فرهنگ صحیح در بین مردم نهادینه شود.

امام جمعه آستارا با اشاره به برخی اقدامات موفق دولت، گفت: نگاه به عملکرد دولت باید منصفانه باشد زیرا دولت در کنترل کرونا، کاهش نقدینگی، صفر شدن استقراض از بانک مرکزی، رشد پایه پولی، فعال کردن دیپلماسی اقتصادی و بیمه کردن هموطنان موفق بوده است.

وی خطاب به کسانی که نگران وضعیت دولت هستند گفت: از نقد دولت نترسید، نقد دولت به معنای تخریب آن نیست بلکه کمک به پیشبرد امور جهت نشان دادن نقاط ضعف با هدف رفع آنهاست و امروز ابزار رسانه یکی از عوامل اقتدار و موفقیت است و دولت جهت شفاف سازی و آگاه کردن مردم باید از رسانه ها بیشتر و بهتر استفاده کند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید