نماینده زابل: اگر جای وزیر راه بودم استعفا می‌دادم

کدخبر: ۵۰۴۷۷۱
نماینده مردم زابل با اشاره به متن گزارش کمیسیون عمران در خصوص سانحه ریلی قطار مسافری مشهد - یزد تاکید کرد: اگر جای وزیر راه بودم ابتدا خودم استعفا می دادم و یا مسئولین مربوطه را برکنار می کردم.
نماینده زابل: اگر جای وزیر راه بودم استعفا می‌دادم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حبیب الله دهمرده در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در خصوص سانحه ریلی قطار مسافری مشهد - یزد در اظهاراتی به متن این گزارش اشاره و با بیان اینکه «چنین شیوه های مدیریتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران وهن ایجاد می کند و قابل قبول نیست»، اظهار کرد: متاسفانه در بررسی این حادثه شاهد بی نظمی های بسیاری در حوزه مدیریتی هستیم و کسی هم پاسخگو نیست، چرا یک بیل مکانیکی در مسیر رها شده است.

وی افزود: مسئولان باید پاسخ دهند آیا جان آدم ها بی ارزش است؟ اگر جای وزیر راه بودم ابتدا خودم استعفا می دادم و یا مسئولین مربوطه را برکنار می کردم؛ باید خون بها مشخص شود زیرا افراد مسئول در این حوزه مجرم هستند.

این نماینده مجلس گفت: متاسفانه مشاهده می شود مسئولیت مهم حوزه ریلی به عنصری به نام صالحی سپرده شده که تجربه ای ندارد لذا باعث بروز چنین حوادثی می شود و خانواده ها داغدار شده، وهن برای نظام رخ داده و دنیا شیوه مدیریتی مان را به تمسخر گرفته است.

دهمرده خاطر نشان کرد: آقای وزیر باید برای کاهش آلام مردم پیش قدم می شد و استعفا می داد، همچنین اگر جای آقای صالحی بودم شهامت می داشتم و چنین مسئولیتی را از ابتدا قبول نمی کردم.

این نماینده مجلس در پایان خواستار اعمال اشد مجازات برای مسئولان این حادثه شد و گفت: اعمال اشد مجازات در این خصوص نوعی پیشگیری محسوب می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید