رئیسی یک پیام صادر کرد

کدخبر: ۵۰۵۴۵۶
اقتصادنیوز: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در پی درگذشت خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر تنها شهید ژاپنی دفاع مقدس، پیام تسلیت صادر کرد.
رئیسی یک پیام صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه سبا بابایی(کونیکو یامامورا) مادر تنها شهید ژاپنی دوران دفاع مقدس به خاندان بابایی، از درگاه خداوند برای آن مرحومه علوّ درجات و همنشینی با فرزند شهیدش مسألت کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در پیام تسلیت خود درپی درگذشت خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر تنها شهید ژاپنی دفاع مقدس آورده است: این مهاجر سرزمین آفتاب با پرورش فرزند دلاورش، شهید گرانقدر «محمد بابایی» و تقدیم آن در مسیر دفاع از میهن اسلامی ایران، نام و یاد خود و فرزندش را در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار کرد.

آیت‌الله رئیسی در این پیام با ابراز تاسف و تالم از درگذشت مرحومه سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر تنها شهید ژاپنی دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: این مادر فداکار بعد از تشرف به دین مبین اسلام و ایمان و ارادت به مکتب تشیع و خاندان عصمت و طهارت (ع)، با مهاجرت به ایران فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز کرد.

رئیس جمهور یادآور شد: این مهاجر سرزمین آفتاب با پرورش فرزند دلاورش شهید گرانقدر «محمد بابایی» و تقدیم آن در مسیر دفاع از میهن اسلامی ایران، نام و یاد خود و فرزندش را در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار کرد.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: ایشان پس از شهادت فرزندش هم با انجام فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای از جمله ساخت آموزشگاه شهید محمد بابایی در یزد، راه اندازی موزه صلح تهران، راه‌اندازی بازارچه‌های خیریه، همراهی و راهنمایی دانشجویان ژاپنی در ایران و تدریس قرآن کریم آثار و خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: درگذشت این بانوی مومنه را به خاندان گرامی بابایی تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند برای آن مرحومه علو درجات و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

به گزارش ایرنا، «کونیکو یامامورا» مادر ژاپنی شهید «محمد بابایی» که از چندی قبل به علت ضایعه تنفسی در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بود، امروز جمعه دار فانی را وداع گفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید