هشدار یک مقام سپاه درباره «نفوذی‌های» جدید و «ترورهای» نرم‌افزاری آنها

کدخبر: ۵۰۵۴۶۳
اقتصادنیوز: حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور عالی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خواصی که تحت تأثیر «نفوذ فکری» دشمن در جنگ شناختی قرار گرفته‌اند آحاد جامعه را به دو ناکجاآباد ‌«ارتجاع» و «جاهلیت مدرن» می‌کشانند..
هشدار یک مقام سپاه درباره «نفوذی‌های» جدید و «ترورهای» نرم‌افزاری آنها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، مقدم‌فر گفت: اگر دیر بجنبیم با انهدام نظام ارزشی جامعه و هنجارشکنی‌های فکری و عملی آوار سبک و فرهنگ غربی را بر تمامی زوایای زندگی ما فرو خواهند ریخت.

حمیدرضا مقدم‌فر در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع شهرکرد با بیان ویژگی‌ها و خصوصیات شهید بهشتی و نقش ایشان به‌عنوان یک استوانه برای نظام، به زوایایی از زندگی شهید استکی از شهدای هفتم تیر و نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: در جریان بزرگداشت واقعه ۷ تیر و شهادت ۷۲ تن از بزرگان انقلاب در این حادثه، باید پدیده شومِ نفوذ در انقلاب اسلامی را مرور کنیم، حربه‌ای که نظام سلطه از اول انقلاب تا امروز در مقابل ملت ایران و انقلاب استفاده کرده است.

مشاور عالی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نفوذ یک حربه مؤثر برای دشمن است، افزود: نفوذ امروز با نفوذ دهه شصت متفاوت است، امروز عرصه نفوذ بسیار سخت‌تر، متنوع‌تر، متکثرتر و پیچیده‌تر است که شناخت آن سخت‌تر است. ذات نفوذ ناشناختگی است و امروز این ناشناختگی بسیار قوی‌تر است.

عضو هیئت علمی دانشگاه بیان داشت: یک شکل از نفوذ فیزیکی است اما شکل دیگر آن، نفوذ فکری و نرم‌افزاری است که در ابعاد مختلف ‌نفوذ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و سیاسی تجلی می‌یابد.

هشدار مشاور عالی فرمانده کل سپاه درباره «نفوذی‌های» جدید و «ترورهای» نرم‌افزاری آنها

وی با بیان اینکه خواصی که تحت تأثیر «نفوذ فکری» دشمن در جنگ شناختی قرار گرفته‌اند آحاد جامعه را به دو ناکجاآباد ‌«ارتجاع» و «جاهلیت مدرن» می‌کشانند، گفت: هر دو همچون دو لبه تیز قیچی «اسلام سیاسی» و «وحدت و انسجام ملی حول ارزش‌های انقلابی» را هدف قرار داده‌اند که اگر دیر بجنبیم با انهدام نظام ارزشی جامعه و هنجارشکنی‌های فکری و عملی آوار سبک و فرهنگ غربی را بر تمامی زوایای زندگی ما فرو خواهند ریخت.

عضو هیئت علمی دانشگاه عنوان کرد: مقابله تمام‌عیار آنها با همه‌گیری سرود «سلام فرمانده» و استقبال و دست‌افشانی و پایکوبی آنها از اجتماع ساختارشکنانه برخی از نوجوانان فریب‌خورده در بلوار شهید چمران شیراز را باید نمونه‌های هشداردهنده‌ای از «نفوذی‌های» جدید و «ترورهای» نرم‌افزاری آنها به حساب آورد.

وی با یادآوری اینکه "امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز یک‌تنه در برابر این نفوذی‌ها ایستاده است"، متذکر شد: علت افزایش موج حملات و تهاجماتی که ناجوانمردانه به ایشان می‌شود این است که او آحاد جامعه اسلامی را به ندای قرآنی «حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ» دعوت می‌کند؛ همان ندایی که باعث شکست جنگ شناختی دشمنان در جنگ احد علیه پیامبر اکرم(ص) شد و امروز نیز سایه شکست را بر سر دشمنان انقلاب اسلامی افکنده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید