گمانه زنی ها درباره وقوع جنگ روسیه و آمریکا در سوریه

کدخبر: ۵۰۵۶۷۵
اقتصادنیوز: ارتش های روسیه و آمریکا در سوریه به شکل علنی با هم دشمنی نمی ورزند اما در نزدیکی هم فعالیت می کنند و غالبا در کنار نیروهایی فعالیت می کنند که با هم درگیر و دشمن هستند.
گمانه زنی ها درباره وقوع جنگ روسیه و آمریکا در سوریه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، نشریه آمریکایی«نیوزویک» نسبت به درگیری نظامی مستقیم ارتش های روسیه و آمریکا در سوریه در آینده بسیار نزدیک هشدار داد و تأکید کرد که واشنگتن می تواند فتیله جنگ را پایین بکشد و در سایه تنش بی سابقه در اروپا از سوریه به طور کامل خارج شود.

 

«بونی کریستیان» نویسنده نیوزویک هشدار داد که بحران در اروپای شرقی و تشدید درگیری میان روسیه و اوکراین خطر وقوع جنگ میان آمریکا و روسیه را تشدید می کند.

این نویسنده افزود: این ایده حتی بازهای کنگره را می ترساند زیرا زرادخانه های هسته ای واشنگتن و مسکو در صورت استفاده از آن ها می توانند جهان را چند بار از بین ببرند.

کریستیان در ادامه نوشت که ارتش های روسیه و آمریکا در سوریه به شکل علنی با هم دشمنی نمی ورزند اما در نزدیکی هم فعالیت می کنند و غالبا در کنار نیروهایی فعالیت می کنند که با هم درگیر و دشمن هستند.

کریستیان تأکید کرد که در این حالت هر گونه اشتباه یا سوء تفاهمی می تواند به شعله ور کردن بشکه باروت منجر شود.

نویسنده نیوزویک در ادامه نوشت: این خطر را می توان به لطف سیاست امنیتی امن تر و عاقلانه تر توسط ایالات متحده آمریکا و خروج کامل نیروهای آمریکایی از سوریه از بین برد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید