بمباران بندر مهم یک کشور عربی توسط اسرائیل!

کدخبر: ۵۰۵۷۱۹
اقتصادنیوز: مرکز آشتی روسیه در سوریه گفت صبح شنبه هواپیماهای جنگی رژیم اسرائیل به اهدافی در شهر بندری طرطوس حمله کردند.
بمباران بندر مهم یک کشور عربی توسط اسرائیل!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزارت دفاع روسیه بامداد یکشنبه اعلام کرد که جنگنده‌های اف-۱۶ رژیم موقت صهیونیستی عامل حمله روز قبل به سوریه بودند.

معاون مرکز آشتی روسیه در سوریه گفت صبح شنبه هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی به اهدافی در شهر بندری طرطوس حمله کردند.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، در این بیانیه توضیح داده شده است: «در تاریخ دوم جولای، از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۰۶:۳۶، چهار جنگنده تاکتیکی اف-۱۶ اسرائیل از شرق دریای مدیترانه با چهار موشک هدایت شونده به اهدافی در استان طرطوس سوریه حمله کردند».

پیش از این خبرگزاری سانا گزارش داده بود که این حمله به مجروح شدن دو غیرنظامی از جمله یک زن منجر شد و خسارت مالی نیز بر جا گذاشت. (جزئیات بیشتر)

دولت سوریه بارها اعلام کرده است، رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان  به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند، رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید