رجزخوانی پوتین برای کشورهای غربی

کدخبر: ۵۰۶۸۸۸
اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه کشورهای غربی را درباره جنگ اوکراین به چالش طلبید و گفت اگر غربی‌ها می‌خواهند روسیه را در اوکراین شکست دهند، تلاش خود را بکنند.
رجزخوانی پوتین برای کشورهای غربی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه غربی‌ها را در میدان نبرد در اوکراین، جایی که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها تحویل سلاح به نیرو‌های کی یف را سرعت بخشیده اند، به چالش طلبید و گفت اگر غربی‌ها می‌خواهند روسیه را در اوکراین شکست دهند، تلاش خود را بکنند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد، پوتین در نشستی با رؤسای گروه‌های پارلمانی در مجلس دوما که از تلویزیون پخش می‌شد، گفت: «امروز، می‌شنویم که آن‌ها می‌خواهند ما را در میدان جنگ شکست دهند. چه بگویم؟ بگذارید تلاش خود را بکنند!»

رئیس جمهور روسیه با اشاره به تحولات میدانی جنگ خاطرنشان ساخت کشورش هنوز کار‌های جدی را در اوکراین آغاز نکرده است و در عین حال گفت مسکو همچنان آماده مذاکره با کی یف است. همه باید بدانند که ما هنوز چیز‌های جدی را در اوکراین آغاز نکرده ایم.

وی افزود: «همزمان، ما مذاکرات صلح را رد نمی‌کنیم. اما کسانی که آن را رد می‌کنند باید بدانند که زمان هر چه طولانی‌تر شود، مذاکره با ما برای آن‌ها سخت‌تر خواهد شد.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید