پیام اسماعیل هنیه به مناسبت عید قربان

کدخبر: ۵۰۷۳۴۱
اقتصادنیوز: رئیس دفتر حماس به مناسبت عید سعید طی یک پیامی به سران، رهبران، علما و اندیشمندان امت اسلام اعلام کرد که ملت فلسطین و تمامی ملت‌های منطقه چشم‌انتظار اقدامات رهبران خود هستند.
پیام اسماعیل هنیه به مناسبت عید قربان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز یکشنبه در پیامی به سران، رهبران، علما و اندیشمندان امت خواستار حمایت هرچه بیشتر از فلسطین و مسجد الاقصی شد.

اسماعیل هنیه در این پیام تاکید کرد که قبله نخست مسلمانان در معرض تجاوزات اشغالگران اسرائیلی قرار دارد و مسلمانان قادر به ورود آزادانه به آن نیستند و حق آزادی عبادت از آنان سلب شده و دشمن صهیونیستی همچنان به دنبال تقسیم زمانی و مکانی این مسجد یا تخریب آن از طریق حفاری‌ها و تلاش برای ایجاد واقعیت‌های جدید است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنیه تصریح کرد که این تجاوزات و جنایات مستلزم تحرکی جدی و سازنده و تلاش برای آزادسازی فلسطین و مسجد الاقصی است تا مسلمانان آزادانه بتوانند وارد این مسجد شده و به عبادت بپردازند.

وی در پیام خود عنوان کرد که ملت فلسطین و تمامی ملت‌های منطقه چشم‌ انتظار اقدامات رهبران خود هستند و همه ما امیدواریم این تلاش‌ها و اقدامات در راستای خدمت به قضایای بزرگ و مهم امت و در راس آن قدس و مسجد الاقصی بکار گرفته شود و همه برای عزت، کرامت، حقوق و دفاع از مقدسات خود دست به کار شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید