تصاویری دیده نشده از زندگی خصوصی شینزو آبه

کدخبر: ۵۰۷۳۸۲
اقتصادنیوز: نخست وزیر سابق ژاپن در یک اقدام تروریستی کشته شد، وی که به دلیل ثروت بالایش در ژاپن مشهور بود، به پوشیدن لباس‌های رسمی و مارکدار عادت داشت.
تصاویری دیده نشده از زندگی خصوصی شینزو آبه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، شینزو آبه ۶۷ ساله که طولانی‌ترین زمان خدمت به عنوان نخست وزیر ژاپن را پشت سر گذاشته بود، اولین بار در سال ۲۰۰۶ به این عنوان دست یافت و جوان‌ترین مقامی شد که از زمان جنگ جهانی دوم به این سمت رسیده است.

او همچنین به دلیل توانایی‌اش در رهبری اقتصاد ملی این کشور که در دولت‌های قبلی رنجور شده بود در میان سران کشورهای پیشرفته شناخته شده بود با این حال، نام او او در مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو بر سر زبان‌ها افتاد.

اولین تصاویر از ۵ عضو خانواده ای که حلق آویز شدند/ دست و دهانشان بسته شده بود!

نخست وزیر مرحوم ژاپن در آن سال برای معرفی بازی‌های المپیک دور بعد که قرار بود در کشور او برگزار شود با کمی شوخ طبعی لباس یک شخصیت کارتنی ژاپنی به نام «ماریو» را به تن کرد. ماریو یا قارچ‌خور قهرمان یک بازی ویدئویی قدیمی است که توسط یک شرکت ژاپنی ساخته شده بود و شهرتی جهانی داشت.

آبه در مراسم پروموت المپیک ژاپن، لباسی شبیه شخصیت کارتنی ماریو به تن داشت.

با این حال، آبه که به دلیل ثروت بالایش در ژاپن مشهور بود – گفته می‌شود او حدود ۱۰ میلیون دلار ثروت دارد که بیشتر آن از دستمزد دوران خدمات سیاسی‌اش حاصل شده؛ میانگین حقوق ماهیانه آبه بیش از ۷۰هزار دلار در نظر گرفته می‌شود – به پوشیدن لباس‌های رسمی و مارکدار عادت داشت؛

مراسم ازدواج شینزو آبه

لباس آبه در مراسم عروسی‌اش با آکی یک لباس رسمی و مارکدار بود.

او در ۱۹۸۷ با همسرش آکی ازدواج کرد و در این مراسم که توسط نخست وزیر سابق این کشور، تاکئو فوکودا و همسرش همراهی شد، لباسی رسمی به تن داشت. همچنین در دیدار با پادشاه این کشور نیز یک کت دنباله‌دار رسمی پوشیده بود.

شینزو آبه در شصتمین سالگرد ازدواج امپراتوی این کشور با یک کت دنباله‌دار حاضر شد.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید