مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم بر فراز پایتخت!

کدخبر: ۵۰۹۷۷۹
اقتصادنیوز: پایگاه الاعلام الحربی از مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم بر فراز آسمان حومه دمشق خبر داد.
مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم بر فراز پایتخت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، منابع خبری بامداد جمعه از مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم بر فراز آسمان حومه دمشق خبر دادند.

تا این لحظه هنوز مشخص نیست این حمله توسط چه طرفی انجام شده اما انجام چنین حملاتی معمولاً به رژیم اسرائیل نسبت داده می‌شوند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

جنگنده‌های اسرائیل به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان  به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند. 

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست نوشته آخرین حمله هوایی اسرائیل در سوریه بیش از دو هفته قبل انجام شد که طی آن پهپادها منطقه قنیطره در جنوب غرب سوریه را هدف قرار دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید