اشراف کامل بر تحرکات دشمن در منطقه

جلسه ویژه مجلس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره برنامه های آمریکا و اسرائیل در منطقه

کدخبر: ۵۱۰۷۰۸
سرلشکر باقری با مروری بر تحولات بین المللی تاکید کرد که در یک دوره گذار بین المللی بسر می بریم که برای ما توامان تهدیدها و فرصت هایی را به وجود آورده است و باید ضمن بهره گیری از فرصت های دوران گذار، تهدیدهای پیش رو را کم‌اثر کرد.
جلسه ویژه مجلس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره برنامه های آمریکا و اسرائیل در منطقه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از نشست این کمیسیون با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت که طبق گزارش ارائه شده نیروهای مسلح کشورمان اشراف کاملی بر فعالیت‌های دشمن دارند و ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نشستی با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح داشتند.

وی توضیح داد: در این جلسه سرلشکر باقری با مروری بر تحولات بین المللی تاکید کرد که در یک دوره گذار بین المللی بسر می بریم که برای ما توامان تهدیدها و فرصت هایی را به وجود آورده است و باید ضمن بهره گیری از فرصت های دوران گذار، تهدیدهای پیش رو را کم‌اثر کرد.

عمویی ادامه داد: همچنین معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل هم گزارش دقیقی از برنامه های ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در منطقه و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد. براساس گزارش ارائه شده نیروهای مسلح کشورمان اشراف کاملی بر فعالیت‌های دشمن دارند و از توانمندی لازم برای خنثی سازی تهدیدهای دشمنان برخوردارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت که در این نشست نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی با ارائه نقطه نظرات خود بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور و آمادگی مجلس شورای اسلامی برای حمایت از فعالیت های بخش های مختلف نیروهای مسلح تأکید کردند؛ همکاری کمیسیون امنیت ملی مجلس با ستاد کل نیروهای مسلح در بررسی و تصویب بخش های مرتبط برنامه هفتم توسعه از محورهای موردنظر نمایندگان در این جلسه بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید