مرداک لبخندزنان در آغوش ترامپ

کدخبر: ۵۱۰۹۴۸
اقتصادنیوز: روپرت مرداک از یاران وفادار دونالد ترامپ است. تصویر او لبخند زنان در آغوش ترامپ در سال ۲۰۱۷ در نیویورک امروز عکس نخست روزنامه های آمریکا است.
مرداک لبخندزنان در آغوش ترامپ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رقابت در برابر مسکو و غرب، مخالفت با دونالد ترامپ و فریب هوادارانش، فریب انگلیس و رابطه پتاسیم و سلامتی قلب از جمله مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های امروز، سه شنبه چهارم مرداد ماه در جهان هستند که به روایت آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت ـ نوشته شده است.

 

در پی دوستان

جبهه‌ای دیگر برای رقابت، در برابر مسکو و غرب! خبر و تیتر نخست روزنامه‌های انگلیس است. به بهانه سفر سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه به آفریقا. وزیرخارجه، در جست و جوی یافتن دوستان و آدم های اثرگذار در آن قاره است. یارانی که در دوران شوروی سابق بودند. خبر حضور سرگئی لاوروف در جمهوری کنگو، تیتر یک روزنامه های انگلیس شد. 

گاردین هم نوشت: در آفریقا بود، که بسیاری از رهبران، غرب و ناتو را آغازگر درگیری در اوکراین خواندند.

 

شایسته نیست

روپرت مرداک (ماردوخ)، غول رسانه‌ای غرب و از یاران وفادار دونالد ترامپ است. عکس او لبخند زنان در آغوش ترامپ در سال ۲۰۱۷ در نیویورک امروز عکس نخست روزنامه های آمریکا است.

نیویورک تایمز نیز نوشته است: اکنون آن چهره خندان، خشمناک علیه ترامپ است. او از انتخاب دوباره ترامپ، می گوید، که شایسته این مقام نیست. نیویورک پست، روزنامه دیگر ماردوخ، پس از حمله به کاخ سنا، سخت به ترامپ تاخت و اکنون وال ستریت جورنال روزنامه دیگر او می گوید: ترامپ، هواداران خود را فریب داده است.

 

فریب انگلیس

پکن از سیاستمداران انگلیس می خواهد تا جهان را فریب نداده و چین را یک تهدید نخوانند. هشداری که سخنگوی وزرات خارجه چین داد. این هشدار در پاسخ به برچسبی است که ریشی سوناک نامزد احراز مقام رهبری حزب محافظه کار و نخست وزیری انگلیس به چین زده است.

سوناک هم گفته است: چین، تهدید دیرپای و بزرگ‌ترین، علیه انگلیس است. او گفته است با چنین اتهام‌های سیاستمداران، مشکلات انگلیس را نمی‌توانند از بین ببرند.

 

از حاشیه خبرها

پتاسیم و قلب

روزنامه ایتالیایی له رپوبلیکا نیز اینگونه می‌نویسد: پتاسیم به کنترل فشارخون و محافظت از قلب و مغز انسان کمک می‌کند. مصرف منظم غذاهای غنی از پتاسیم به دلیل کنترل فشارخون بالا، به کاهش بیماری‌های قلبی، کمک می‌کند.

کارشناسان هلندی هم می‌گویند: موز، آواکادو و ماهی آزاد، توصیه می‌شود. میان وعده میوه‌های خشک و سس گوجه فرنگی. پتاسیم با نمک اضافی بدن، مقابله می‌کند. پتاسیم به بدن کمک می‌کند تا سدیم بیشتری از بدن دفع می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید