اطلاعات هزاران دانشجوی اسرائیلی در دست هکرها!

کدخبر: ۵۱۱۷۲۴
اقتصادنیوز: دانشجویان یک کالج اسرائیلی پیامی در رابطه با افتادن اطلاعات شخصیشان به دست هکرها دریافت کردند.
 اطلاعات هزاران دانشجوی اسرائیلی در دست هکرها!

 

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری در این رابطه نوشت: احتمالا پایگاه اطلاع رسانی دانشکده ساپیر واقع در شهرک مهاجر نشین سدیروت به دست هکرها افتاده و اطلاعات مربوط به هزاران نفر از دانشجویانش اکنون در اختیار آنهاست.

این رسانه عبری زبان در ادامه افزود شماری از دانشجویان این دانشکده نزدیک سدیروت پیامک‌‌هایی را شامگاه جمعه دریافت کردند که در آن تاکید می‌شد اطلاعات آنها در اختیار هکرها قرار گرفته است.

مسئولین دانشکده ساپیر اعلام می‌کنند نهادهای ذیربط کار بررسی این امر را آغاز کرده‌اند، این در حالی است که یکی از دانشجویان تاکید کرد: من بسیار نگران هستم امیدوارم اطلاعات شخصی من مانند اطلاعات کارت اعتباری ام به دست آنها نیافتاده باشد، امیدوارم مسئولین هر چه سریعتر به ما بگویند چه کسی عامل این حمله سایبری بوده است.

دانشکده هم طی بیانیه‌ای دو پهلو ادعا کرد با وجود آن که دانشجویان این دانشکده پیامک‌‌هایی را در این رابطه دریافت کرده‌اند اما ما با مسئولین ذیربط سایبری اسرائیل برای بررسی مسئله در تماس مستمر قرار داریم و در صورت نیاز این مسئله را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

گفتنی است هکرها با انتشار ویدئویی تاکید کردند، سایت این دانشکده هک و اطلاعات مربوط به دانشجویان در اختیار آنها قرار گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید