نصب نشان فتح بر سینه آیت الله هاشمی/ صدا و سیما رشادت های گذشتگان را که حال بانیان وضع موجود می نامند، فراموش نکند

کدخبر: ۵۱۲۲۹۲
محسن هاشمی با اشاره به نصب نشان فتح بر سینه آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: متاسفانه کسانی که به صورت جانبدارانه صحبت از بانیان وضع موجود می‌کنند، چنین وقایع تاریخی را کاملا فراموش کرده و سعی در پنهان کردن واقعیات دارند. امیدوارم که در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مجددا صداوسیمای جمهوری اسلامی رشادت‌های گذشتگان و مدال‌داران را که حال بانیان وضع موجود نامیده می‌شوند، فراموش نکند.
نصب نشان فتح بر سینه آیت الله هاشمی/ صدا و سیما رشادت های گذشتگان را که حال بانیان وضع موجود می نامند، فراموش نکند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه اعتماد، محسن هاشمی رفسنجانی در یادداشتی با اشاره به تاریخ جنگ و نامه های صدام به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: سال 68 آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب قصد نصب مدال فتح بر سینه فرمانده جنگ آیت‌الله هاشمی را داشتند که ایشان قبول نکردند و خواستند در زمانی که به صلح کامل رسیدیم و آزادگان به کشور بازگشتند، انجام شود.

لذا رهبری در ابتدای شهریور 1369 مدال فتح را به سینه ایشان نصب کردند و در مراسمی چنین فرمودند: «یکی از چیزهایی که ما همیشه به عنوان فضایل برجسته جناب آقای هاشمی در ذهن داشتیم و مشاهده می‌کردیم، حضور فداکارانه و مدبرانه‌ای ایشان در صحنه‌های جنگ تحمیلی بود و حقیقتا زبان قاصر است از اینکه آن زحمات و آن فداکاری‌ها را سپاسگزاری کند. من آن شب‌های دشوار، آن لحظات پر هم‌وغم و پرمسوولیتی را که ایشان در مقابل چشم همه ما گذراندند- که همیشه مورد تشکر امام بزرگوارمان (رضوان‌الله) هم بود- فراموش نمی‌کنم. ما حالا می‌خواهیم این تشکر را به صورت یک حرکت سمبلیک مجسم کنیم و این نشان فتح را به سینه جناب آقای هاشمی الصاق نماییم.»

متاسفانه کسانی که به صورت جانبدارانه صحبت از بانیان وضع موجود می‌کنند، چنین وقایع تاریخی را کاملا فراموش کرده و سعی در پنهان کردن واقعیات دارند. امیدوارم که در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مجددا صداوسیمای جمهوری اسلامی رشادت‌های گذشتگان و مدال‌داران را که حال بانیان وضع موجود نامیده می‌شوند، فراموش نکند. در همه کشورها قدرشناس مدال‌آوران خود هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید